glory1993
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lijkt net of m'n nichtje van 4 op een toetsenbord zit te rammen.FF ter Info !!!!
het gaat prima met Ray(mond) maar er is een bepaalde grens , en die wordt nu een beetje overschreden.....
voor de rest P{rima !!! GAAN !!!!!!!!!!!!!!
Qft, die random leestekens en grammatica die voorbij gevlogen komt zijn echt te jankenLijkt net of m'n nichtje van 4 op een toetsenbord zit te rammen.
Qft, die random leestekens en grammatica die voorbij gevlogen komt zijn echt te jankenLijkt net of m'n nichtje van 4 op een toetsenbord zit te rammen.

Het ging btw wel om de contest!Nee maar als de ene vrouw tegen de andere vrouw klaagt over het feit dat de winkels niet open zijn, in het 'wat maakte vandaag jouw dag goed' topic op een bodybuild forum... Vraag ik me af of ik wel juist zit![]()
er moeten foto's komen dus ja. Neem aan dat je wel goeie pics wil zien toch?
FF ter Info !!!!
het gaat prima met Ray(mond) maar er is een bepaalde grens , en die wordt nu een beetje overschreden.....
voor de rest P{rima !!! GAAN !!!!!!!!!!!!!!
Ben geen grammar nazi, die brainfarts die hij post gaan gewoon te ver![]()
maar ik ben het wel met je eens 
Ik zit elke keer in alle spoilers hier te kijken, maar steeds alleen maar onzin ipv pics![]()

Motivatie terug, nieuw voedingsschema gemaakt, ik kan er weer tegenaan.![]()