MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gefeliciteerd kerel! Maak er een mooie dag van :)

Blijft grappig wat voor onzin mensen over hun voeding kunnen blijven praten en er volledig van overtuigd zijn dat ze het goed hebben.

Quote van een so called bodybuilder:

Antoine Pruyssers: Momenteel zit ik op 0.5l vla, 2/3e brood, 3ons beleg, 4ons aardappelen, 3ons vlees, 2shakes, een halve peperkoek, 2ons fruit en 3eieren per dag en dat zorgt voor een toename van 1ons spiermassa en een stabiele bloedsuikerspiegel.

nfh8o4.jpg

sky zeg gewoon terug "ha ik eet alleen maar dominos maar ben veel buffer"

Blijft grappig wat voor onzin mensen over hun voeding kunnen blijven praten en er volledig van overtuigd zijn dat ze het goed hebben.

Quote van een so called bodybuilder:

Antoine Pruyssers: Momenteel zit ik op 0.5l vla, 2/3e brood, 3ons beleg, 4ons aardappelen, 3ons vlees, 2shakes, een halve peperkoek, 2ons fruit en 3eieren per dag en dat zorgt voor een toename van 1ons spiermassa en een stabiele bloedsuikerspiegel.
Kerel snapt het niet zo goed...hij heeft wel in een coma gelegen las ik, maar als dit over bb gaat dan moet hij zich toch eens inlezen.

Aan zijn foto's te zien heeft hij nog een andere hobby:
Hij heeft een volledig Star Trek schip in Minecraft nagemaakt...

Sws frustrerend al die bro science, ik doe altijd maar mee :o

Al die lui die Wilders met de dood bedreigen :roflol:

Dank voor het bewijzen dat jullie verderfelijke figuren zijn die we beter kwijt dan rijk zijn.

7.12uur wakker, 7.33uur in de auto, gegeten en (hopelijk) niets vergeten! Notbad.jpg

Remy Lacroix

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Shotje testo. Hnnnggggggg!

*rent door de muur*

Gefeliciteerd man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven