- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sjonge jonge. Zijn vocabulaire is maar beperkt hoor.
fijn dat je nou weer motivatie hebt danWel goed, laatste tijd na mn cut weer gaan bulken..na een tijdje at ik alles.. niet zo'n goed plan. Maar ben zeker nog vooruit gegaan, krijg veel opmerkingen over hoe ik gegroeid ben. Ben alleen nu wel 108 en voel me moddervet. Dus heb een cut schema gemaakt en ga er weer vol tegen aan.
Tijdje gedacht dat ik vast zat en geen verandering zag in de spiegel, werkte nogal deprimerend..plus dat ik pfeiffer heb gehad en daar nog best veel last van heb
Hoe gaat die bij jou?
gr wp
Geweldig dat soort figuren.Sjonge jonge. Zijn vocabulaire is maar beperkt hoor.

Hééé je hebt een nieuwe avatar.
Je staat er wel stoer bij met je nieuwe vriendjes.Nah vind deze tegen vallen tbh.Hééé je hebt een nieuwe avatar.Je staat er wel stoer bij met je nieuwe vriendjes.
Respeckt G
Wel goed, laatste tijd na mn cut weer gaan bulken..na een tijdje at ik alles.. niet zo'n goed plan. Maar ben zeker nog vooruit gegaan, krijg veel opmerkingen over hoe ik gegroeid ben. Ben alleen nu wel 108 en voel me moddervet. Dus heb een cut schema gemaakt en ga er weer vol tegen aan.
Tijdje gedacht dat ik vast zat en geen verandering zag in de spiegel, werkte nogal deprimerend..plus dat ik pfeiffer heb gehad en daar nog best veel last van heb
Hoe gaat die bij jou?
gr wp
Prachtig nieuws gekregen net.
Vriendin gaat weer trainen!![]()

Over een paar weken in verpest topic..
Vriendin weer gestopt met trainen![]()

Beste euphorea,
Wij van DutchBodybuilding.com forum wensen je een hele fijne verjaardag
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Beste euphorea,

heb in tijden niet zo gelachen Fijne verjaardag kerelBeste euphorea,