XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wel goed, laatste tijd na mn cut weer gaan bulken..na een tijdje at ik alles.. niet zo'n goed plan. Maar ben zeker nog vooruit gegaan, krijg veel opmerkingen over hoe ik gegroeid ben. Ben alleen nu wel 108 en voel me moddervet. Dus heb een cut schema gemaakt en ga er weer vol tegen aan.

Tijdje gedacht dat ik vast zat en geen verandering zag in de spiegel, werkte nogal deprimerend..plus dat ik pfeiffer heb gehad en daar nog best veel last van heb

Hoe gaat die bij jou?

gr wp

Wel goed, laatste tijd na mn cut weer gaan bulken..na een tijdje at ik alles.. niet zo'n goed plan. Maar ben zeker nog vooruit gegaan, krijg veel opmerkingen over hoe ik gegroeid ben. Ben alleen nu wel 108 en voel me moddervet. Dus heb een cut schema gemaakt en ga er weer vol tegen aan.

Tijdje gedacht dat ik vast zat en geen verandering zag in de spiegel, werkte nogal deprimerend..plus dat ik pfeiffer heb gehad en daar nog best veel last van heb

Hoe gaat die bij jou?

gr wp
fijn dat je nou weer motivatie hebt dan

bij mij gaat progressie steady atm, tevredener kon ik niet zijn dus !

Hoe gaat die bij jou?

gr wp

goed om te horen, Welcome back waterpolo

Prachtig nieuws gekregen net.

Vriendin gaat weer trainen! :D

Sterkte !

Lekker helemaal niks doen behalve trainen.

Beste euphorea,

Wij van DutchBodybuilding.com forum wensen je een hele fijne verjaardag

Terug
Naar boven