MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik heb al een paar dagen minder last van rugpijn, en m'n fysio heeft me duidelijk gemaakt hoe we mijn schouderklachten gaan aanpakken + nieuwe schoederoefeningen gekregen. Eindelijk een goed beeld bij mijn herstel :)

Bijna fainted tijdens m'n leg workout! done gooood

Dat ik vanmorgen een bontkraagje met muts op tegen kwam op me scooter in me tshirt.
Ik keek hem aan met wtf het is zomer, en hij mij met wtf heb je niet door dat het regent.

Ben ik de enige die dit vrij amateuristisch vind overkomen:
'of naar binnen...'
Luister bij 0.08 sec, schieten ze die gast neer, eerste reactie: 'Ja heel goed hij is gaan liggen'

http://www.dumpert.nl/mediabase/6545377/05823ce0/politie_schiet_15_jarige_overvaller_neer.html

Amateuristisch of niet, vind het prima hoor. Als je iemand gijzelt moet je ook niet raar opkijken als ze je neermaaien. Dat het zo overkomt, komt denk ik vanwege het feit dat de popo in NL niet vaak met dergelijke situaties van doen heeft, waardoor het al gauw amateuristisch overkomt.

Amateuristisch of niet, vind het prima hoor. Als je iemand gijzelt moet je ook niet raar opkijken als ze je neermaaien. Dat het zo overkomt, komt denk ik vanwege het feit dat de popo in NL niet vaak met dergelijke situaties van doen heeft, waardoor het al gauw amateuristisch overkomt.

Ja, ik geef ze ook groot gelijk.
15 jarige jongen + overval gepleegd + gezin met kinderen gijzelen met pistool. Mogen ze van mij best keer op schieten ja ;)
Vond alleen beetje raar 'Ja heel goed!'

Ben ik de enige die dit vrij amateuristisch vind overkomen:
'of naar binnen...'
Luister bij 0.08 sec, schieten ze die gast neer, eerste reactie: 'Ja heel goed hij is gaan liggen'

http://www.dumpert.nl/mediabase/6545377/05823ce0/politie_schiet_15_jarige_overvaller_neer.html

Jammer dat hij niet zijn dienstwapen leeg schoot zoals ze bij die vluchtende man deden.

Ach, nu krijgt Youssef een strafvermindering omdat hij een kogel in zijn been had.

Terug
Naar boven