- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
s3.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee toch...
Tis dat ze em alleen in het zwart hadden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vrouwen die tussenkomen in dergelijke situaties verdienen gewoon klappen. Ze doen meer kwaad dan goed. Wel een vermakelijk filmpje.![]()

Hij wordt er ook duidelijk alleen maar opgefokter van
Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat een vriendje op de vuist ging. Ik ben naar huis gegaan en heb er mijn ex-vriendje van gemaakt.
Zo ordinair is dat.
Is toch leuk dat je vriendje voor je aan het vechten is?
Door hen uit elkaar te willen halen, zonder zelf logisch na te denken, hindert ze hem alleen maar. Met als resultaat dat hij de meeste klappen krijgt. Och ja, vrouwen en logisch nadenken.Hij wordt er ook duidelijk alleen maar opgefokter van
Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat een vriendje op de vuist ging. Ik ben naar huis gegaan en heb er mijn ex-vriendje van gemaakt.
Zo ordinair is dat.

Een man die zichzelf en mij in gevaar brengt is niet leuk. Nooit.

Wat wil je als je met 12jarigen omgaat...
Doet me denken aan bich die vol op een jongen begon in te slaan nadat hij hatelijke shit tegen een vriend van ons zei.
Kon er wel om lachen, hij zat dik stoer te doen dus zij gaat verhaal halen, tuft die kerel tegen haar. Ze moesten haar met 3 man van hem af trekken.

Staan zo opgeslaan wellicht?
En niet alleen de buikVraag me af of die buik ooit weer strak zal worden.
nou ja, keizersnede lost dat wel op 

Doet me denken aan bich die vol op een jongen begon in te slaan nadat hij hatelijke shit tegen een vriend van ons zei.
Kon er wel om lachen, hij zat dik stoer te doen dus zij gaat verhaal halen, tuft die kerel tegen haar. Ze moesten haar met 3 man van hem af trekken.
http://www.youtube.com/watch?v=tDzvBNZYw60Hij wordt er ook duidelijk alleen maar opgefokter van
Zo ordinair is dat.
Ben jij dat?