- Waardering
- 2.135
Vuile werker! Het liefst zou ik in m'n eentje beginnen moshen tussen al die kinderen. Al dan niet met een bijl en een machete in m'n handen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vuile werker! Het liefst zou ik in m'n eentje beginnen moshen tussen al die kinderen. Al dan niet met een bijl en een machete in m'n handen.
Waarom staan die allemaal in een rijtje naast elkaar?http://www.youtube.com/watch?v=wi7sO5a5UMQ
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

![]()
![]()
---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 15:28 ----------
waarom draait tinypic potverdomme me plaatjes om?
fixedAsians in Australie, die 'hakken' op hardstyle, hartjes in de lucht..
So many wongs![]()
Wat heeft dit nou weer te betekenen dan? Foto's maken terwijl je rijdt ben je wel helemaal lekker bij je appel, dat is vragen om ongelukken.
Ik had snel de auto stil gezet zodat ik een betere foto kon maken.
Vrouwen die tussenkomen in dergelijke situaties verdienen gewoon klappen. Ze doen meer kwaad dan goed. Wel een vermakelijk filmpje.

vrouwen die tussenkomen in dergelijke situaties verdienen gewoon klappen. Ze doen meer kwaad dan goed. Wel een vermakelijk filmpje.![]()
[/COLOR]waarom draait tinypic potverdomme me plaatjes om?
Net bevestigings mail van Saturn dat ik morgen m'n telefoon al ga ontvangen
![]()