MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hoeveel heb je er gepakt toni

Ging sowieso al 10tje omlaag maar bij andere provider had je de zelfde abo voor 5 euro minder.
Dus zei dat ik wou overstappen maar dat liever niet wou na 7jaar klant te zijn.
Nu geven ze extra korting erbij.
Blijf een cheape hollander die alles meepikt wat die kan :P

Ging sowieso al 10tje omlaag maar bij andere provider had je de zelfde abo voor 5 euro minder.
Dus zei dat ik wou overstappen maar dat liever niet wou na 7jaar klant te zijn.
Nu geven ze extra korting erbij.
Blijf een cheape hollander die alles meepikt wat die kan :P
Goed geregeld! Ik had vandaag nog ruzie aan de telefoon met een televerkoper van KPN die mij een bagger abo wilde aansmeren. Moet nu zelf gaan bellen, kijken of ik een betere deal voor elkaar krijg.

Tips zijn welkom! (Karma will flow. Profusely. :D ;) )

KPN is toch allemaal lease?

ooooooooh zo ja

@Poison
Ik zit zelf bij HI maar dat is ook weer onderdeel van KPN.
Als het goed is heb je gratis nummer waar je heen kan bellen en ook voor de verkoopservice.
Gewoon aangeven dat je al langer klant bent maar wilt overstappen naar een andere abo maar die
ergens anders goedkoper kan krijgen.
Moet het natuurlijk wel zo zijn want ze checkte het bij mij in ieder geval na.
Veel van die bedrijven zijn stuk flexiber als het gaat om klanten behouden.

Las ook op HI site dat mensen hetzelfde voor elkaar krijgen als ze overstappen van gewone abo naar sim only.

Is bestgore de nieuwe rotten.com site ?

Zit er geen rem op die karretjes ofzo? K*twinkel jonge

@Poison
Ik zit zelf bij HI maar dat is ook weer onderdeel van KPN.
Als het goed is heb je gratis nummer waar je heen kan bellen en ook voor de verkoopservice.
Gewoon aangeven dat je al langer klant bent maar wilt overstappen naar een andere abo maar die
ergens anders goedkoper kan krijgen.
Moet het natuurlijk wel zo zijn want ze checkte het bij mij in ieder geval na.
Veel van die bedrijven zijn stuk flexiber als het gaat om klanten behouden.

Las ook op HI site dat mensen hetzelfde voor elkaar krijgen als ze overstappen van gewone abo naar sim only.
Ok, ik zal er werk van maken. Thanks!!! :)

Ok, ik zal er werk van maken. Thanks!!! :)
Klantenbehoud is inderdaad een grote factor voor dergelijke bedrijven...is ook altijd een speciale dienst die juist iets meer kan en mag bij het opzeggen...

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 09:24 ----------

Wat zit die kerel in het paars daar wat gaar te staren? Hij staat er het dichtste bij...maar doet niets?

Klantenbehoud is inderdaad een grote factor voor dergelijke bedrijven...is ook altijd een speciale dienst die juist iets meer kan en mag bij het opzeggen...

Wat zit die kerel in het paars daar wat gaar te staren? Hij staat er het dichtste bij...maar doet niets?

Klopt, ik kreeg ook een zogeheten speciale aanbieding nadat ik aangaf dat ik wou overstappen.
Baal alleen dat ik daar nu pas achter kom en niet paar jaar terug al.

Die zal ook wel denken wtf heb ik net gezien..

Overigens is t China, t land waar mensen een overreden kleuter op straat laten liggen omdat wanneer ze helpen ze het risico lopen om als dader aangemerkt te worden.

Terug
Naar boven