MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Welke phone dan

Ik zit nog steeds bij KPN, mag inmiddels ook al een tijdje verlengen. Ik heb nog een 'Personal sim' abonnement van een paar jaar terug (2010 dacht ik?), perfecte bundel voor mij (weinig minuten, veel MB's, 7,2 Mb/s) voor slechts 24 euro per maand. Ik had vorig jaar (toen ik ook mocht verlengen) een goede deal gesloten i.c.m een Samsung Galaxy S3, omdat Vodafone op dat moment veel goedkoper was. Dit per mail kenbaar gemaakt in het opzegformulier, en kreeg binnen no time een reactie terug met een aanbieding. En dan ook nog eens slimmigheidje binnen hun eigen abonnementen. 1-jarig abonnement, actie eerste 2 maanden 25 euro (normaal 60 euro), 3e maand 60 euro, en daarna kon ik het abonnement omlaag zetten naar de goedkoopste optie, die ik dus op dit moment nog steeds heb. Telefoon moest ik maar 300 euro bijbetalen, was nog voor dat hele lease gebeuren kwam.

Schijnt trouwens dat KPN stopt met lease, Hi en MTV nog wel steeds lease. Maar de nieuwe abonnementen zijn alsnog schandalig duur, omdat ze nu dat 4G proberen te slijten aan je in combinatie met veel MB's. Ik werd afgelopen maanden ook werkelijk gestalkt door een onbekend nummer, waarvan ik al 100% zeker wist dat het KPN was. Ik ga nooit in op telefonische verkooppraatjes, dus ik had die oproepen niet beantwoord. Gewoon via email proberen de juiste afdeling te bereiken (mobielopze​ggen@kpn.co​m dacht ik), dan heb je tenminste alles ook ''zwart op wit' staan als bewijs. Ik vertik voorlopig nog om te verlengen en laat het originele 'Personal sim' contract gewoon stilzwijgend doorlopen, dus betaal nog steeds slechts 24 euro per maand, heerlijk :D

Ik heb ook nog steeds zo'n personal sim abo met zogenaamd onbeperkt supersnel internet , afgesloten net voordat onbeperkt internet afgeschaft werd. :D Bevalt me eigenlijk nog prima. Jij zegt dat ik dit gewoon stilzwijgend door kan laten lopen? Ik hoef niet per sé te 'verlengen' / naar een nieuw abonnement?

Volgens mij verlengen hun dit automatisch tot je het zelf opzegt.

Je kan gewoon niet verlengen, het is geen verplichting.
Deed ik zelf ook in het verleden, stilzwijgend verlengen voor paar maanden tot gewenste toestel uit was of betere aanbieding.
Zolang ze maar geld zien :P.

Huurcommissie is langs geweest ivm de lekkage/schimmel die ik al sinds dec. 2012 in mn woning heb. Verhuurder was er ook bij, zegt 'Dit is toch niet zo belangrijk voor de huurcommissie??'
'Nou.. dit is een categorie C'
'En wat houdt dat in?'
'Dat er 30 a 35% van de huur af gaat per een maand na de melding, dat wordt dus feb. 2013'

KaChing.gif

Leg day maakt mn dag goed. Heerlijk gevoel:P

Ik heb ook nog steeds zo'n personal sim abo met zogenaamd onbeperkt supersnel internet , afgesloten net voordat onbeperkt internet afgeschaft werd. :D Bevalt me eigenlijk nog prima. Jij zegt dat ik dit gewoon stilzwijgend door kan laten lopen? Ik hoef niet per sé te 'verlengen' / naar een nieuw abonnement?

Het wordt door hun gewoon per maand verlengd, en je kan dus altijd nog opzeggen (met 1 maand opzegtermijn). En je kan na verloop van tijd altijd nog verlengen :)

Het wordt door hun gewoon per maand verlengd, en je kan dus altijd nog opzeggen (met 1 maand opzegtermijn). En je kan na verloop van tijd altijd nog verlengen :)

Klopt helemaal, doe ik nu ook :D 300 belminuten, onbeperkt internet voor 20 eu per maand :o Zelfs met een sim-only kan het niet goedkoper bij kpn :roflol:

Volgens mij verlengen hun dit automatisch tot je het zelf opzegt.

Je kan gewoon niet verlengen, het is geen verplichting.
Deed ik zelf ook in het verleden, stilzwijgend verlengen voor paar maanden tot gewenste toestel uit was of betere aanbieding.
Zolang ze maar geld zien :P.

Klopt helemaal, doe ik nu ook :D 300 belminuten, onbeperkt internet voor 20 eu per maand :o Zelfs met een sim-only kan het niet goedkoper bij kpn :roflol:

Oh, fijn! :D Bedankt voor de goede tips! Dan laat ik mijn abonnement gewoon doorlopen totdat ik een nieuw toestel nodig heb of een echte goede aanbieding vind.

iemand een idee wat een net afgestuurde ICT beheerder MBO niveau 4 minimaal zou moeten verdienen?

Ik heb precies hetzelfde en lach m'n ballen uit de broek. Alleen laatst een keer in de buidel tasten en een telefoontje los kopen, maar dat geld haal ik er toch 4x uit op deze manier.

hoeveel verdien je.. zie dat je 19 bent. Bedrag dat ik zei was voor lui begin 20 :P

hoeveel verdien je.. zie dat je 19 bent. Bedrag dat ik zei was voor lui begin 20 :P

ik werk al 3 bij dit bedrijf, 1 jaar als stage en twee jaar als MBO BBL (werkte dus 4 dagen per week en 1 dag school). heb vandaag een arbeidsovereenkomst onder me neus gekregen. ze willen mij het minimum loon voor een 20 jarige gaan geven, dat houd in 900 per maand (40 uur per week dus). dus als ik 20 word volgend jaar zou ik het loon van een 21 jarige krijgen, dus 1000 per maand.

iemand een idee wat een net afgestuurde ICT beheerder MBO niveau 4 minimaal zou moeten verdienen?

Minimaal zou MOETEN is het Wettelijk Minimum Loon :D
Wat je zou kunnen verwachten, dat is een ander haha.

WML per 1 juli 2013
bruto
per maand (fulltime)

23 jaar en ouder
€ 1.477,80
22 jaar
€ 1.256,15
21 jaar
€ 1.071,40
20 jaar
€ 908,85
19 jaar
€ 775,85
18 jaar
€ 672,40
17 jaar
€ 583,75
16 jaar
€ 509,85
15 jaar
€ 443,35

Laatst bewerkt:
900 per maand bruto? shiittt lol

ik verdiende met mijn horeca baantje soms al 1200 netto als ik veel uren had (10,56 p/u) @ 21jaar

maar, zou wel veel doorgroei mogelijkheden hebben?

900 per maand bruto? shiittt lol

ik verdiende met mijn horeca baantje soms al 1200 netto als ik veel uren had (10,56 p/u) @ 21jaar

maar, zou wel veel doorgroei mogelijkheden hebben?

ik wil in september beginnen met een deeltijd studie op het HBO. ze zijn bereid mijn school te betalen (1600 per jaar). het arbeidscontract is voor 2 jaar.

Terug
Naar boven