MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Die zal ook wel denken wtf heb ik net gezien..

    Overigens is t China, t land waar mensen een overreden kleuter op straat laten liggen omdat wanneer ze helpen ze het risico lopen om als dader aangemerkt te worden.
    Dat filmpje heb ik ook gezien...wel sick.
     
    Pff belachelijk..dat hij weigert; oke..maar waarom niet gelijk een ander om hulp roepen dan?..
    Gelukkig hebben we dat hier niet

    Jou zou ik meteen helpen hoor :cool:
     
    Pff belachelijk..dat hij weigert; oke..maar waarom niet gelijk een ander om hulp roepen dan?..
    Gelukkig hebben we dat hier niet
    Andere mentaliteit dan hier. In de VS dreigen ze voor het kleinste detail al met een rechtszaak... Zeer triest als zo'n mentaliteit levens in gevaar brengt.
     
    Pff belachelijk..dat hij weigert; oke..maar waarom niet gelijk een ander om hulp roepen dan?..
    Gelukkig hebben we dat hier niet

    Dat hij weigert is oke? Het is ronduit belachelijk om hulp te weigeren met dit excuus.
     
    Dat hij weigert is oke? Het is ronduit belachelijk om hulp te weigeren met dit excuus.

    Nee, met die zin bedoel ik: dat hij weigert te helpen is een punt, maar dat hij geen andere hulp zoekt is n nog lager punt.
    Vanuit zijn land en standpunt kun je t wel begrijpen..als t hier gebeurd is het weer anders

    ---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 10:31 ----------

    Andere mentaliteit dan hier. In de VS dreigen ze voor het kleinste detail al met een rechtszaak... Zeer triest als zo'n mentaliteit levens in gevaar brengt.

    Inderdaad, erg jammer dit..zou niet moeten kunnen, ook niet in landen zoals China.
     
    Andere mentaliteit dan hier. In de VS dreigen ze voor het kleinste detail al met een rechtszaak... Zeer triest als zo'n mentaliteit levens in gevaar brengt.

    Pls als die haar leven gered had zou t me niet verbaasd hebben als ze een rechtszaak tegen hem was begonnen.

    Overigens zou ik vragen hoe hard de dreun was en als t een harde was ook laten liggen, of you know what i mean.
     
    Pls als die haar leven gered had zou t me niet verbaasd hebben als ze een rechtszaak tegen hem was begonnen.

    Overigens zou ik vragen hoe hard de dreun was en als t een harde was ook laten liggen, of you know what i mean.
    Hij belde zelfs 911 niet. Pas na 8 minuten ofzo... En nu heeft dagen ze hem ook voor de rechter. :p
     
    Hij belde zelfs 911 niet. Pas na 8 minuten ofzo... En nu heeft dagen ze hem ook voor de rechter. :p

    Ach, zal vast wel in de sportschool reglementen staan dat je gezond moet zijn om daar te mogen sportten.

    En als dat bedrijf zegt dat mannen niet bij de vrouwen kleedkamer mogen dan moeten ze dat bedrijf maar aan klagen of dat andere wijf omdat die niet zelf 911 belde..
     
    - Stage afgesloten met een 8. Nog een paar dagen om het af te ronden en dan vakantie.
    - Over twee weken op vakantie naar Gran Canaria.
    - Ik heb al een afstudeerstage gevonden voor januari, met baangarantie als het aan beide kanten bevalt.

    Heerlijk als alles zo goed gaat. :cool:
     
    Wel een lekker wijf overigens

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Laten we allemaal 1 minuut, of wat langer, fappen over die prachtige tieten.
     
    Ach, zal vast wel in de sportschool reglementen staan dat je gezond moet zijn om daar te mogen sportten.

    En als dat bedrijf zegt dat mannen niet bij de vrouwen kleedkamer mogen dan moeten ze dat bedrijf maar aan klagen of dat andere wijf omdat die niet zelf 911 belde..
    7e8.jpg
     
    Goed geregeld! Ik had vandaag nog ruzie aan de telefoon met een televerkoper van KPN die mij een bagger abo wilde aansmeren. Moet nu zelf gaan bellen, kijken of ik een betere deal voor elkaar krijg.

    Tips zijn welkom! (Karma will flow. Profusely. :D ;) )

    Ik zit nog steeds bij KPN, mag inmiddels ook al een tijdje verlengen. Ik heb nog een 'Personal sim' abonnement van een paar jaar terug (2010 dacht ik?), perfecte bundel voor mij (weinig minuten, veel MB's, 7,2 Mb/s) voor slechts 24 euro per maand. Ik had vorig jaar (toen ik ook mocht verlengen) een goede deal gesloten i.c.m een Samsung Galaxy S3, omdat Vodafone op dat moment veel goedkoper was. Dit per mail kenbaar gemaakt in het opzegformulier, en kreeg binnen no time een reactie terug met een aanbieding. En dan ook nog eens slimmigheidje binnen hun eigen abonnementen. 1-jarig abonnement, actie eerste 2 maanden 25 euro (normaal 60 euro), 3e maand 60 euro, en daarna kon ik het abonnement omlaag zetten naar de goedkoopste optie, die ik dus op dit moment nog steeds heb. Telefoon moest ik maar 300 euro bijbetalen, was nog voor dat hele lease gebeuren kwam.

    Schijnt trouwens dat KPN stopt met lease, Hi en MTV nog wel steeds lease. Maar de nieuwe abonnementen zijn alsnog schandalig duur, omdat ze nu dat 4G proberen te slijten aan je in combinatie met veel MB's. Ik werd afgelopen maanden ook werkelijk gestalkt door een onbekend nummer, waarvan ik al 100% zeker wist dat het KPN was. Ik ga nooit in op telefonische verkooppraatjes, dus ik had die oproepen niet beantwoord. Gewoon via email proberen de juiste afdeling te bereiken (mobielopze​ggen@kpn.co​m dacht ik), dan heb je tenminste alles ook ''zwart op wit' staan als bewijs. Ik vertik voorlopig nog om te verlengen en laat het originele 'Personal sim' contract gewoon stilzwijgend doorlopen, dus betaal nog steeds slechts 24 euro per maand, heerlijk :D
     
    Laatst bewerkt:
    Ik betaal nu 20 euro per maand, iphone 4 met 500 mb internet en 75 belminuten/smsjes :p
    Iphone was lease maar overgekocht voor 165 euro, verlengen van abonnement (ookal bestel je alles anders) bij hi, dus kreeg korting, plus een toestellease van 0 euro. Dus 20 euro per maand voor mijn abonnement :p

    ---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 11:53 ----------

    Hij belde zelfs 911 niet. Pas na 8 minuten ofzo... En nu heeft dagen ze hem ook voor de rechter. :p

    Nog niet eens haha, na 8 minuten ging een vrouwelijke werknemer kijken. De politie kwam pas toen ze al 35 minuten dood was..:(
     
    Als ik dat nieuwsbericht zo lees, klinkt het alsof ze een hypo kreeg (bewusteloos i.c.m. snurken)? Belachelijk dat ze haar niet hielpen, daar volgen ze toch een EHBO cursus voor.. :rolleyes:
     
    Vriend die een 4.3 haalt voor ak, in de herkansing een 5.1 haalt terwijl hij een 5.3 moest hebben.

    Vorig jaar had die een 5,4 :roflol:
     
    Krijg net mail dat morgen nieuwe telefoon komt :D.
     
    Back
    Naar boven