MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

tentamens zitten erop, afgelopen 4 weken 15 tentamens gemaakt daarvan nu 11 gehaald en moet er nog 3 terug krijgen dus kan max 14/15 worden :) moet minstens 13/15 hebben gehaald om door te gaan xd

volgend jaar maar minder lui zijn :roflol:
 
collega was een beetje raar vandaag.
kwam nog zat binnen, rook behoorlijk naar bier, zette heel hard de muziek aan en zong dan ook nog eens uit volle borst mee.
best vermakelijk :)
baas vond van niet
:roflol: haha
:mad: niet gefilmt
 
dat feel wanneer je eindelijk fatsoenlijk 3x12 pull-ups kan doen!
 
gratis galaxy tab 2 7.0 gekregen van ziggo, mooi ding mang
 
tentamens zitten erop, afgelopen 4 weken 15 tentamens gemaakt daarvan nu 11 gehaald en moet er nog 3 terug krijgen dus kan max 14/15 worden :) moet minstens 13/15 hebben gehaald om door te gaan xd

volgend jaar maar minder lui zijn :roflol:

Haha maar in ieder geval prima dat je er al 11 gehaald hebt. Nu vakantie dus?

dat feel wanneer je eindelijk fatsoenlijk 3x12 pull-ups kan doen!

:thumb:
 
Haha maar in ieder geval prima dat je er al 11 gehaald hebt. Nu vakantie dus?



:thumb:

yup vakantie, alleen wel stressen xD Als ik van die 3 niet minstens 2 heb gehaald moet ik werk gaan zoeken want stufie zit erop dus kan niet aan een nieuwe studie beginnen xd Zou srs k*t zijn als ik op 49 punten eindig ipv het vereiste minimum van 50. Ookal zou het wel echt iets voor mij zijn om te blijven steken op 49 :roflol:
 
yup vakantie, alleen wel stressen xD Als ik van die 3 niet minstens 2 heb gehaald moet ik werk gaan zoeken want stufie zit erop dus kan niet aan een nieuwe studie beginnen xd Zou srs k*t zijn als ik op 49 punten eindig ipv het vereiste minimum van 50. Ookal zou het wel echt iets voor mij zijn om te blijven steken op 49 :roflol:

Dat zou zuur zijn. Hoe oud ben je dan dat stufi erop zit? En zijn die 15 toetsen herkansingen dan, aangezien ik uit je verhaal opmaak dat een herkansing niet meer kan als je te weinig punten zou hebben?
 
Leuke verassing vandaag in de brievenbus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Buch in de bajes op tv.

Sommige bewaarders herken ik gewoon :roflol:
 
Buch in de bajes op tv.

Sommige bewaarders herken ik gewoon :roflol:
tumblr_ls1mx76Bil1qzxzwwo1_400.jpg
 
Back
Naar boven