XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat vonden jouw ouders hiervan? Vonden ze dat hardcore of zielig?

Trainen jouw ouders ook? of hebben ze andere bezigheden?
 
Nieuwe ketting voor Feedback gekocht.:)

6a1426a0_72531180.jpg
 
Voor het eerst even wat eten vandaag, al heb ik nog steeds geen trek:scratch:
 
Wat vonden jouw ouders hiervan? Vonden ze dat hardcore of zielig?

Trainen jouw ouders ook? of hebben ze andere bezigheden?

Mijn ouders waren tering boos op de politie en ze maakte elke week 150 euro over zodat ik zooi kon halen in dat winkeltje :roflol:

Overigens heb ik niks te verbergen dus ze zijn gewoon vrij om de dossiers door te lezen. Iedereen die een beetje capabel is tot normaal denken kan zien dat het belachelijk is en nergens op slaat.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 22:31 ----------


Waren mijn kuiten maar zo buff
 
Mijn ouders waren tering boos op de politie en ze maakte elke week 150 euro over zodat ik zooi kon halen in dat winkeltje :roflol:

Overigens heb ik niks te verbergen dus ze zijn gewoon vrij om de dossiers door te lezen. Iedereen die een beetje capabel is tot normaal denken kan zien dat het belachelijk is en nergens op slaat.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 22:31 ----------



Waren mijn kuiten maar zo buff
Heb je eigenlijk geen noemenswaardige dingen meegemaakt in die tbs-kliniek? Vechtpartijen, moord, verkrachtingen, folteringen, orgies,... :dunno:
 
Waanzinnig lekkere boks training gehad. Ik weet niet wat ik had man, maar ik was onverwoestbaar. Ik stond als enige nog rond te hupsen aan het eind. Het verschil zat hem denk ik in het eten van tevoren. Normaliter eet ik gematigd voor t trainen omdat ik anders zo'n volle pens heb, maar nu heb ik mezelf behoorlijk volgepropt (bruin stokbrood met zalm en grilworst, mjam!). Was effe bang dat ik zou nekken tijdens de training (zo zwaar is het doorgaans wel) maar ik beukte me dr met bijzondere glans doorheen vanavond. w00t!
 
Heb je eigenlijk geen noemenswaardige dingen meegemaakt in die tbs-kliniek? Vechtpartijen, moord, verkrachtingen, folteringen, orgies,... :dunno:

Nee.. Wel een boel epische verhalen gehoord :roflol:
 
Heerlijke avond gehad. .Lekker gewandeld en gekletst over trainen en meer...:)
 
Back
Naar boven