XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nieuwe ketting voor Feedback gekocht.:)

6a1426a0_72531180.jpg

Slaap je op de bank vanavond schatje?
Rihanna-angry-2.gif

Kom op Marcel, moderne tijden...

Koelkast, diepvriezer, wasmachine, wasdroger

Moeten ze wel weten hoe die dingen werken.:roflol:

En? Loopt ze graag aan de ketting?
Loopt ze dan mooi naast je of loopt ze constant voor je en trekt je mee?

No comment.

al veel winst met je gh handeltje?

Ja wel aardig, heb er maar een halletje bijgehuurd.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 00:26 ----------

Slaap je op de bank vanavond schatje?
Rihanna-angry-2.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat teveel eiwit gegeten denk ik en laat nu echt stille killers!
Eerst kwam de kat bij mij zitten, zag ze opeens wat rieken, liep ze weg naar haar mand, 2min later kwam vader thuis en liep ze naar buiten :roflol:
Dan was ik mijn vader gaan verr(g)assen in de keuken toen ie een glas melk dronk en werd ie 'kwaad' omdat hij niet kon blijven staan :roflol:

Nu kan ik al een blij man gaan slapen!

Wat teveel eiwit gegeten denk ik en laat nu echt stille killers!
Eerst kwam de kat bij mij zitten, zag ze opeens wat rieken, liep ze weg naar haar mand, 2min later kwam vader thuis en liep ze naar buiten :roflol:
Dan was ik mijn vader gaan verr(g)assen in de keuken toen ie een glas melk dronk en werd ie 'kwaad' omdat hij niet kon blijven staan :roflol:

Nu kan ik al een blij man gaan slapen!

Whaha :p Ik moet zo ook nog 140gr eiwit naar binnen werken voor vandaag.. Zo 4 hele eieren gekookt, daarna 200gr kip en als afsluiter nog een bak kwark :)

Dat ik zo mijn NVVE papieren ga bespreken met mijn dokter:D

En wat is NVVE?

Lolwut?

:thumb:

Waarvoor zat jij dan? Bloemenhandel ook?

Nee was dreigmailtje naar ex gestuurd en ze hadden 6 weken nodig om tot de conclusie te komen dat er geen bewijs was.

Het schetst nog steeds mijn verbazing dat met dat dreig gebeuren in leiden ze iemand uit Curaçao traceren en bij mij komen ze niet verder: hij was het wel maar er is geen bewijs omdat die alles verwijderd heeft, zonder enige verdere onderbouwing. Ja ok gebruik gemaakt hebben van andere computer was ook een optie... Maar goed nergens staat ook maar enig bewijs van waar het mailtje überhaupt afkomstig zou zijn, ja wel een mail adres maar verder geen server ip enz enz.

Zou me niet eens verbazen als dat volk dat mailtje gewoon zelf verstuurd heeft en de politie dat verdoezelt zoals ze al de hele tijd dingen verdoezelen :roflol:

Nee was dreigmailtje naar ex gestuurd en ze hadden 6 weken nodig om tot de conclusie te komen dat er geen bewijs was.

Het schetst nog steeds mijn verbazing dat met dat dreig gebeuren in leiden ze iemand uit Curaçao traceren en bij mij komen ze niet verder: hij was het wel maar er is geen bewijs omdat die alles verwijderd heeft, zonder enige verdere onderbouwing. Ja ok gebruik gemaakt hebben van andere computer was ook een optie... Maar goed nergens staat ook maar enig bewijs van waar het mailtje überhaupt afkomstig zou zijn, ja wel een mail adres maar verder geen server ip enz enz.

Zou me niet eens verbazen als dat volk dat mailtje gewoon zelf verstuurd heeft en de politie dat verdoezelt zoals ze al de hele tijd dingen verdoezelen :roflol:

Beter zouden we jou een verdoezelen!

:trollface:

Terug
Naar boven