Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarna is hij wel verhoogt naar 16 kg :')Vandaag schouderdag. Op het einde van de training komt een redelijk brede kerel binnen, had wel een vetlaagje maar ook duidelijk veel massa. Begint die gast shoulder presses te doen met 12 kg en amper tot 90 gradendaarna is hij wel verhoogt naar 16 kg :')
Na zijn brute shoulder presses ging hij samen met zijn trainingsmaatje rows doen met de barbell achter zich ipv voor zich met een EZ stang en langs bijde kanten 12,5 kg waarna hij na elk setje die EZ-stang stoer op de grond liet vallen :') Ik dacht WTF die oefening bestaat niet eens :')
Nou hij was wel breed
hoe deed hij die rows pressies?

), en ook nog met een boel nl-ers toen ik bij een krater in bandung was op 10 miljoen km hoogte oid.
Ik ben echt gek op indoland, damn die mensen hier.. ik heb er echt geen woorden voor, vrijwel iedereen is zo ontzettend sweet.
Heb nog nooit zoiets meegemaakt, ben vandaag met 4 verschillende schoolklassen op de foto geweest(mista mista pls picture!), en ook nog met een boel nl-ers toen ik bij een krater in bandung was op 10 miljoen km hoogte oid.
Minpuntje was dat ik iemand voor m'n ogen (ws) heb zien sterven, hij werd voluit geschept op z'n motor door een tegenligger (auto), vriendin helemaal in paniek, maar we reden door dus weet niet wat er van hem over is.
Weet wel dat z'n motor compleet uit elkaar spatte.
Mensen rijden hier nog gevaarlijker dan ik rijd.
Maar voor de rest echt weer een geweldige dag gehad.
Ik ga dan ook zsm weer terug, saillant detail.. woensdag ga ik de hand vragen van m'n prinses bij haar ouders, ik wil echt de rest van m'n leven bij haar zijn.
G'damn I feel like a friggin' emo.![]()

Ik ben net klaar met werken aan een kassa achter een raam met een temperatuur van 31°C. YAY![]()
En succes, Bekjam!
Ah, dan heb ik je al eens gezien denk ik, jij werkt toch in de aldi van gent hé?

Ok, dan was het een look-a-like van jou, een knap meisje.
Dan zie ik je op de Gentse Feesten![]()

Ik heb mijn eigen appartement in Gent dus ik kan naar huis kruipen als het moet![]()