- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 2 die je opnoemt zijn geen horrors
Maar geen idee, vind "horror" al jaren dramatisch slecht.
evil dead?
dead silence? komt niet in de buurt van wat jij noemde maar grappige bloody horrorfilms waarvan alleen de 1e wel van kwaliteit is als je kijkt naar waar ie gewoon voor is gemaakt..
tyMisschien Audition of Martyrs.Weet iemand nog toffe horrors die niet al de bekend zijn (Die ik dus waarschijnlijk al gezien heb?)
Een beetje in de richting van Rec of Blair Witch Project*
Thanks
Inderdaad, die film was echt gruwelijk saai. Gezien op een filmavond op school en werd geplugd als een moeilijk enge film maar er gebeurde niks ...Blair witch project, wat een k*t film vond ik dat zeg.. De hele film gebeurd er letterlijk niks, dan in ene zie je een vage schim BAM film afgelopen.
zo veel trainen en dan nog ergens last van? dit soort berichtgeving hoort in een ander topic ;P

Wat je van blair witch project moet meenemen, is dat je nooit een vrouw de weg moet laten bepalen.

Beste is gewoon om een vrouw helemaal niks te laten bepalen.![]()

Kan dat niet dan? Beetje van de luchtwegen maar werd beter. En tja eten maakt mijn dag ook altijd wat beter![]()

haha eigen mening mag nog.
Trouwens, domme vraag maar whatsapp laat toch alleen zien dat je online bent geweest als je op whatsapp bent geweest?
Vandaag niet op telefoon gekeken en 3x wordt er gevraagd waarom ik niet reageer..
die pop-ups van gesprekken laten ook zien dat je online bent?

haha eigen mening mag nog.
Trouwens, domme vraag maar whatsapp laat toch alleen zien dat je online bent geweest als je op whatsapp bent geweest?
Vandaag niet op telefoon gekeken en 3x wordt er gevraagd waarom ik niet reageer..
die pop-ups van gesprekken laten ook zien dat je online bent?

Dat gewhine van online geweest en niet reageren vind ik sws maar irritant. Ze moeten die optie van niet online weergeven ook snel op Android introduceren.