XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Weet iemand nog toffe horrors die niet al de bekend zijn (Die ik dus waarschijnlijk al gezien heb?)
Een beetje in de richting van Rec of Blair Witch Project*

Thanks

Laatst bewerkt:
De 2 die je opnoemt zijn geen horrors ???
Maar geen idee, vind "horror" al jaren dramatisch slecht.

evil dead :P?

dead silence? komt niet in de buurt van wat jij noemde maar grappige bloody horrorfilms waarvan alleen de 1e wel van kwaliteit is als je kijkt naar waar ie gewoon voor is gemaakt..

De 2 die je opnoemt zijn geen horrors ???
Maar geen idee, vind "horror" al jaren dramatisch slecht.

Bedoelde trouwens Blair witch project ipv paranormal activity.
Paranormal activity is best dom, ookal heb ik ze allemaal gezien.

Najah, het is wat je onder horror verstaat eh, een film waar je de hele film in spanning zit, en je kapot schrikt versta ik onder horror.

evil dead :P?

dead silence? komt niet in de buurt van wat jij noemde maar grappige bloody horrorfilms waarvan alleen de 1e wel van kwaliteit is als je kijkt naar waar ie gewoon voor is gemaakt..

Evil dead was wel lache, zal Dead Silence wel even downloaden :) ty

Ja dat versta ik ook onder horror maar kapot schrikken, tja films hebben dat effect niet meer :(

Blair witch project, wat een k*t film vond ik dat zeg.. De hele film gebeurd er letterlijk niks, dan in ene zie je een vage schim BAM film afgelopen.

Weet iemand nog toffe horrors die niet al de bekend zijn (Die ik dus waarschijnlijk al gezien heb?)
Een beetje in de richting van Rec of Blair Witch Project*

Thanks
Misschien Audition of Martyrs.

Zelf niet gezien nog dus weet niet precies de stijl, ben een keer op zoek geweest naar zulke films en deze twee heb ik nog omdat ik ze nog moet kijken.

En anders kan ik altijd de legendarische films Swamp Zombies!!! en Killer Klowns from outter space aanraden. Is wel meer humor dan horror.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 19:45 ----------

Blair witch project, wat een k*t film vond ik dat zeg.. De hele film gebeurd er letterlijk niks, dan in ene zie je een vage schim BAM film afgelopen.
Inderdaad, die film was echt gruwelijk saai. Gezien op een filmavond op school en werd geplugd als een moeilijk enge film maar er gebeurde niks ...

Wat je van blair witch project moet meenemen, is dat je nooit een vrouw de weg moet laten bepalen.

Motorrijden na jou kneedowns en wheelies/stoppies :D

Verkeerd topic dus

Laatst bewerkt:
Nog idealer als ze geen eigen mening hebben! :D

haha eigen mening mag nog. :p

Trouwens, domme vraag maar whatsapp laat toch alleen zien dat je online bent geweest als je op whatsapp bent geweest?

Vandaag niet op telefoon gekeken en 3x wordt er gevraagd waarom ik niet reageer..

die pop-ups van gesprekken laten ook zien dat je online bent?

Kan dat niet dan? Beetje van de luchtwegen maar werd beter. En tja eten maakt mijn dag ook altijd wat beter:D

ja beetje sarcasm..:P
Bij mijzelf zijn sommige gebreken zoals rugklachten echt helemaal weg gegaan, andere overbelastingsverschijnselen voor in de plaats als ik mn training voeding rust verhouding niet goed heb zitten.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:38 ----------

wat voor gays postte je nu weer dan?.... ;D

• Like
Waarderingen: mat
Dat gewhine van online geweest en niet reageren vind ik sws maar irritant. Ze moeten die optie van niet online weergeven ook snel op Android introduceren.

Trouwens, domme vraag maar whatsapp laat toch alleen zien dat je online bent geweest als je op whatsapp bent geweest?

Vandaag niet op telefoon gekeken en 3x wordt er gevraagd waarom ik niet reageer..

haha echt zo'n stalker optie he die is toegevoegd zodat chicks die echt snakken naar een reactie zien dat je wel online was maar niet reageerde.... :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:42 ----------

of andersom gozers t.o.v. chickorita's..

I was just kidding ;)

Terug
Naar boven