AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat gewhine van online geweest en niet reageren vind ik sws maar irritant. Ze moeten die optie van niet online weergeven ook snel op Android introduceren.

Heb er zelfs wel een paar gehad als ik niet op whatsapp reageerde dat ze gingen smsen; 'je ontvangt mijn appjes geloof ik niet'

:rolleyes:

redelijke wedstrijd gedraaid op sterkste limburger, vanavond nog op stap en dan morgen beginnen met 4 maandjes cutten :) doei dik lichaam

haha echt zo'n stalker optie he die is toegevoegd zodat chicks die echt snakken naar een reactie zien dat je wel online was maar niet reageerde.... :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:42 ----------

of andersom gozers t.o.v. chickorita's..

Bij iPhone kun je t uit zetten.. :o

leuk man

Ja, maar je ziet wel wanneer iemand online is.. Plus die 2 k*t vinkies die laten zien het bericht gelezen is.

2 vinkjes is dat t aangekomen is op tel van ander, niet per definitie gelezen..

1 vinkje is dat t aangekomen is op de server van whatsapp

Pas wanneer het bericht gelezen is.. Al heb ik van iphone naar iphone dat er wel meteen 2 vinkies verschijnen.

Bij android gebruikers is t regelmatig vrijwel gelijk aan gelezen hebben omdat die te arm zijn voor mobiel internet dus als ze het ontvangen lezen ze het ook altijd gelijk :trollface:

Bij android gebruikers is t regelmatig vrijwel gelijk aan gelezen hebben omdat die te arm zijn voor mobiel internet dus als ze het ontvangen lezen ze het ook altijd gelijk :trollface:

Ik had natuurlijk kunnen weten dat dit de reden was, thanks voor de opheldering!

Bij mij altijd 2 vinkjes. 1 is niet aangekomen bij ontvanger, 2e vinkje staat voor aangekomen. Heeft niks met gelezen te maken, dat is bij BBM.

ja beetje sarcasm..:P
Bij mijzelf zijn sommige gebreken zoals rugklachten echt helemaal weg gegaan, andere overbelastingsverschijnselen voor in de plaats als ik mn training voeding rust verhouding niet goed heb zitten.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:38 ----------

wat voor gays postte je nu weer dan?.... ;D

Oh op die fiets. :P had eerder ook veel rugklachten maar nu amper nog door het trainen. Soms de nodige spierpijn en nu meer vermoeidheid ivm cut. Maar zeker gezonder dan voorheen. :)

Afbeelding van Arnold Schwarzenegger opgenomen in m'n thesis.

Oh op die fiets. :P had eerder ook veel rugklachten maar nu amper nog door het trainen. Soms de nodige spierpijn en nu meer vermoeidheid ivm cut. Maar zeker gezonder dan voorheen. :)

:thumb: :D

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 22:13 ----------

Afbeelding van Arnold Schwarzenegger opgenomen in m'n thesis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die heb ik ook wel eens op t voorblad gehad. cijfer werd er niet beter door =[ blijkbaar heeft niet iedereen evenveel respect voor the bowss

Heb 'n portret foto van hem erin (sectie over gezichtsherkenning). Helaas niet op de cover.

Jij hebt nog niet genoeg karma om me te dissen :trollface:
haha begrijpelijk, vraag ook nooit om karma en zal het wel niet verdienen:(

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 21:42 ----------

Heb 'n portret foto van hem erin (sectie over gezichtsherkenning). Helaas niet op de cover.

en dat wetenschappelijke artikel wat je via pm nu full text kunt inzien, is dat begrijpelijk te lezen voor mensen die niet die achtergrondkennis hebben zoals jij :P?

:roflol::roflol: toen ik daarnet thuis kwam, kwam mijn moeder heel opgewekt vertellen dat ze 0.5kg bessen is gaan halen voor 's avonds in mijn kwark (heel lief natuurlijk). Vergeet ze de kwark te kopen :roflol::roflol::roflol:

vrouwen ...

Terug
Naar boven