XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

99% van m'n karma gaat over gay gelul :roflol:

Obama die met veto een inportverbod op oude iPhone toestellen tegen houd

:trollface: Samsung

• Like
Waarderingen: mat
if it fits your calories (:trollface:), het weer, voel me goed ondanks <2 uur slaap

Bishes die tegen anderen lopen te 'zeiken' dat ze me in ene niet meer spreken :roflol:

:roflol:

Paupers uit de straat moeten waarschijnlijk hun huis via een veiling er uit doen omdat ze het niet meer kunnen betalen.

Buurman die makelaar is hoorde het via via en nu is de straat een feestje aan t plannen voor als die paupers weg gaan :roflol:

Jezus, dat begin is zo slecht (proberen grappig te zijn door debiel te praten)... Tweede gedeelte kon ik wel om lachen :p

zeikwijf :roflol:
wqom8o.png

legit kigtropin was simply the final product....it is the final solution ....it is igf pure ...it is what the liver suppppppppppposed to turn your hgh to....you have your liver to count on to turn hgh to igf....liver can say **** you bud bud i only want 3 iu not 6 ...then youre shit out of red face luck ...you are ****ed

but when you go and inject pharmacutical igf1lr3...to the blood....the liver can jump up and down and even sideways ...the liver can say no no but but ....but you say **** YOU b*ch i just went behind your back and ****ed your best friend and guess what...you got that friend prego!

gh15 approved

:roflol: geweldig

Terug
Naar boven