Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Een homo wilt protesteren tijdens een militaire parade/happening.
wtf is daar gaande?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homo wilt een protest doen tijdens een militaire happening (die mannen met een baret en streepjes shirt).
Homo wilt een protest doen tijdens een militaire happening (die mannen met een baret en streepjes shirt).
De militairen intimideren de homo een beetje omdat het respectloos is.
De politie komt tussen en arresteert de homo en enkele militairen.
Kleine schermutseling tussen militairen en politie.
)Een soort van swat-eenheid.wie waren die mannen met de omgekeerde homo op hun rug? (dacht btw eerst dat dat de grap was)

Lijkt me sterk, kijk op het begin hoe ze die homo intimiderenIk begreep er niet uit of die lichtblauwen nou ook pro homo activisten waren of niet.
Nee dat zijn militairen (Airborne).Ik begreep er niet uit of die lichtblauwen nou ook pro homo activisten waren of niet.
Ik begreep er niet uit of die lichtblauwen nou ook pro homo activisten waren of niet.
zaterdag met groep vrienden naar burg haamstede gegaan, naar zon jongeren camping. holy shit ik snap niet dat mensen het daar uit houdendaarna savonds naar renesse gegaan en nog een avontuurtje in de tent gehad
![]()
meerendeel was 16 volgens mij ja.
maar mijn vriendin (dies 17) zat daar met haar vriendinnen, vond et wel echt hilarisch haha, kzou et geen week volhouden op zon camping
wow, en had je met je eigen vriendin een avontuurtje? leg je pua skills ff uit man
Lijkt me sterk, kijk op het begin hoe ze die homo intimideren