Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Homo wilt een protest doen tijdens een militaire happening (die mannen met een baret en streepjes shirt).
De militairen intimideren de homo een beetje omdat het respectloos is.
De politie komt tussen en arresteert de homo en enkele militairen.
Kleine schermutseling tussen militairen en politie.

Homo wilt een protest doen tijdens een militaire happening (die mannen met een baret en streepjes shirt).
De militairen intimideren de homo een beetje omdat het respectloos is.
De politie komt tussen en arresteert de homo en enkele militairen.
Kleine schermutseling tussen militairen en politie.

wie waren die mannen met de omgekeerde homo op hun rug? (dacht btw eerst dat dat de grap was:dunno:)

Een homo wilt protesteren tijdens een militaire parade/happening. :roflol:

14b87k8.png

:popcorn:

zaterdag met groep vrienden naar burg haamstede gegaan, naar zon jongeren camping. holy shit ik snap niet dat mensen het daar uit houden :roflol: daarna savonds naar renesse gegaan en nog een avontuurtje in de tent gehad :eyebrow:

dag goed gemaakt doordat ik om 4 uur pas in slaap viel, half 7 op moest staan om de trein te redden en alsnog hier nu zit om tot half 6 te werken. Dat zit er toch zo op joh die paar uurtjes :D

Laatst bewerkt:
zaterdag met groep vrienden naar burg haamstede gegaan, naar zon jongeren camping. holy shit ik snap niet dat mensen het daar uit houden :roflol: daarna savonds naar renesse gegaan en nog een avontuurtje in de tent gehad :eyebrow:

Ben je daar niet te oud voor

meerendeel was 16 volgens mij ja.

maar mijn vriendin (dies 17) zat daar met haar vriendinnen, vond et wel echt hilarisch haha, kzou et geen week volhouden op zon camping

wow, en had je met je eigen vriendin een avontuurtje? leg je pua skills ff uit man

Pua is voor mensen zonder grote biceps

pr op de military press, 3x3x45 :)

Terug
Naar boven