Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

epic examenrooster is epic, BSc is binnen:cool:

tell meh more dbb lion

hoe pittig is een beta studie voor mensen die pretpakket profiel hebben gekozen maar wel interesse hebben in wiskunde scheikunde en natuurkunde?

epic examenrooster is epic, BSc is binnen:cool:
Gefeliciteerd, mijne ook bijna. Zijn we beiden officieel nerd.

hoe pittig is een beta studie voor mensen die pretpakket profiel hebben gekozen maar wel interesse hebben in wiskunde scheikunde en natuurkunde?
Kan prima, sterker nog, interesse is een zwaardere factor voor het slagen van een studie dan welk pakket je hebt gekozen op de middelbare school. Kan alleen zijn dat je in het begin wat moeite hebt met met name de wiskunde als je dat niet hebt gehad, maar dat valt uiteraard bij te leren.

Laatst bewerkt:
Ligt er aan hoe dom/slim je bent.

Ik vind t niet moeilijk ieder geval

ik ben volgens velen hier heel erg dom maar heb wel gymnasium in de pocket en mn eerste hbo studie bijna hihihi wat een opschepperij hè
hbo gekozen omdat ik totaal niet de motivatie had om 4 uur college te hebben en alles zelf te moeten doen en inplannen ;)

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 12:09 ----------

getxxl, ik had dus wiskunde a1,2 waar ik eigenlijk altijd goeie cijfers voor haalde. Natuur- en scheikunde vond ik vroeger niks aan eigenlijk en snapte dus ook niet snel doordat ik er gewoon geen tijd aan wilde besteden.
Dat is nu wel anders eigenlijk :P

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 12:10 ----------

zit iig te denken aan bewegingswetenschappen, biologie of dierengeneeskunde qua beta studies. Moet allemaal met genoeg interesse wel te doen zijn, maar natuurlijk wel lang studeren voor een master, helemaal na deze studie al van 4 jaar bachelor.

Je bent nooit te oud om te leren.

ai tienk so toe mister hugeness

ga gewoon putjesscheppen zoals ik doe

Middagpauze gewoon naar huis kunnen om eten te koken, zwaar relax zo'n nieuwe baan dichtbij.

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

Lekker dagje wezen zeilen. Straks ff trainen en vanavond chillen. yolo.

Terug
Naar boven