MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekker training gehad! :) daarna (tegen half 5 denk ik) even mijn post work-out happen aan de bar daar. Rijst met boontjes en kip. Honger!!! :meal:

En toen even tegenvaller.. sleutels van thuis lagen nog op werk .. :mad:

goed bezig marina. dat laatste gewoon vergeten:P wat ben je nu van plan? eet je stuk meer dan voor je contest foto's? zowel vet aankomen als spiermassa? eet je aardig clean of kun je eten wat je wilt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

dat face

hahhaha goed topic dit

goed bezig marina. dat laatste gewoon vergeten:P wat ben je nu van plan? eet je stuk meer dan voor je contest foto's? zowel vet aankomen als spiermassa? eet je aardig clean of kun je eten wat je wilt?
Thx.
Dat laatste was even grrrmbllll.. maar voordeel. deze gym zit maar 5 min van mijn werk! ;)

Plan. Heb een nieuw voedingsschema gekregen. 3000 kcal (net wat erboven) en hard trainen! Ik heb 2 ophogingen gehad om hier te komen en eet dit nu eigenlijk vanaf vandaag. Ik eet nu inderdaad veel meer dan voor de contest. Het is vooral gericht op massa opbouwen met nadruk op eiwitten en vetten.
Meer mag minder absoluut niet (zo zie ik het!) Ik neem mijn maaltijden mee naar mijn werk en wordt al aardig aangekeken. Zeker met mijn 4 eieren met salade en noten bij de koffie :rolleyes:
Nu na het sporten ook meteen een maaltijd op de gym aan d bar. Er is best veel verandert en nu zien hoe dit werkt in combi met trainene. Werkt het niet dan wordt het gewoon weer aangepast/opgehoogt. :)

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 18:12 ----------

:roflol:
Jij heb ook altijd wat hé ?
ach ja.. was de eerste keer dat ik hem vergat. hahaha.. maar het voordeel.. nieuwe gym zit op 5 min van werk. Dus kon hem zo effe ophalen. :D

Kracht van paragrafen: thesis van 22 pagina's naar 24, lijkt in 1x heel wat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

KO gegaan in de auto terug van Leg day training, misschien een beetje een te harde herstart maar dat merken we morgen wel weer.

Terug
Naar boven