Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

s4c7pz.jpg

happy-oh-stop-it-you.png

Hahaha epic paint skills faillure...

Mvg,
Jur123

:roflol:

Marcel leest mijn hgh pm's gewoon niet daarom haalt die ongelezen pm ook weg :mad:

27?

Dat is jonger dan 2x14

Pedo :roflol:

2qvwjzp.png

Thx.
Dat laatste was even grrrmbllll.. maar voordeel. deze gym zit maar 5 min van mijn werk! ;)

Plan. Heb een nieuw voedingsschema gekregen. 3000 kcal (net wat erboven) en hard trainen! Ik heb 2 ophogingen gehad om hier te komen en eet dit nu eigenlijk vanaf vandaag. Ik eet nu inderdaad veel meer dan voor de contest. Het is vooral gericht op massa opbouwen met nadruk op eiwitten en vetten.
Meer mag minder absoluut niet (zo zie ik het!) Ik neem mijn maaltijden mee naar mijn werk en wordt al aardig aangekeken. Zeker met mijn 4 eieren met salade en noten bij de koffie :rolleyes:
Nu na het sporten ook meteen een maaltijd op de gym aan d bar. Er is best veel verandert en nu zien hoe dit werkt in combi met trainene. Werkt het niet dan wordt het gewoon weer aangepast/opgehoogt. :)

Das aardig bunkeren zeg, krijg je zoveel kcal clean naar binnen? niiiiice.
Aardig snel metabolisme dan ook neem ik aan, helemaal omdat je ook zo droog bent. Wil je terwijl je spiermassa opbouwt ook extra vet of wil je droog blijven of zelfs droger worden op den duur?
Dat lijkt me voor jou iig het makkelijkste gedeelte, vet op peil houden.

jy kan eg wel goei painten getxxl
you're so lush

lol dat dikke wijf op de vorige pagina. Nog met een attitude ook he en arrogant. Zijn meestal degenen die totaal niet zeker over zichzelf zijn. Beetje zoals ik me gedraag op dit forum he............peanut nu je hier ook bent, post ff paard en bal combi, ik kan hem zelf ook wel vinden maar het geeft zoveel meer voldoening als iemand anders hem met liefde deelt!

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 19:04 ----------

jy kan eg wel goei painten getxxl
you're so lush

haha wat haat ik dat woord lush. Waar is dat ook alweer begonnen? zeker in het beta thread.
Heeft iemand trouwens eindelijk weer eens die chick gevonden die soort verhaaltjes maakt met foto's van haarzelf?
Heeft vaak zo'n pikachu shirt aan, 1 of andere baby schildpad knuffel die ze waarschijnlijk elke nacht in dr doos drukt, je weet wel welke, die gaat mn dag sowieso zeer goed maken

lol dat dikke wijf op de vorige pagina. Nog met een attitude ook he en arrogant. Zijn meestal degenen die totaal niet zeker over zichzelf zijn. Beetje zoals ik me gedraag op dit forum he............peanut nu je hier ook bent, post ff paard en bal combi, ik kan hem zelf ook wel vinden maar het geeft zoveel meer voldoening als iemand anders hem met liefde deelt!

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 19:04 ----------

haha wat haat ik dat woord lush. Waar is dat ook alweer begonnen? zeker in het beta thread.
Heeft iemand trouwens eindelijk weer eens die chick gevonden die soort verhaaltjes maakt met foto's van haarzelf?
Heeft vaak zo'n pikachu shirt aan, 1 of andere baby schildpad knuffel die ze waarschijnlijk elke nacht in dr doos drukt, je weet wel welke, die gaat mn dag sowieso zeer goed maken

Horse-Exercise-Ball-Fail.gif

maatje walrus is ze trouwens..

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 19:06 ----------

damn dawg u faster than a maddrfakkr up in here. Ik begin warme tintelingen door mijn hele lichaam te voelen wanneer jij reageert op mijn posts! thanku!

Beta thread over een dik lelijk wijf dat dacht dat ze een katch was.

''Si you're so lush''

Eat my nutty wet moist damp corny poo.

9520_1986_390.gif

jammer peanut, net te laat, maar die gevoelens had jij al eerder los gemaakt bij mij dus no worries

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 19:07 ----------

ja en die bolle die die verhaaltjes maakt met pikachu shirt en een knuffelschildpad zegt de hele tijd LE dit en LE dat... Erggerrrr kan niet, maar moet het gewoon nog een keer zien

owww haha nu je het zegt, eat my corn turd hahaha wat een gestoord mokkel. daar werd ik gewoon een beetje misselijk van..

Terug
Naar boven