MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ja, maar gewoon in de toegepaste informatica (is maar 1 jaar. was begonnen aan sterrenkunde, maar is zinloos als ik nog maar een jaar ga studeren en een op 2 vakken na 2jarig vakkenpakket moet afwerken)
Een master is altijd handig om achter de hand te hebben, denken mensen dat je iets voorstelt:roflol:
Hier ook ingeschreven voor software engineering. 1-jarige master, en vervolgens denkt men dat ik software kan maken. LOLLLLLLLLL

Als iemand overigens bewijst dat een master in de informatica geen ruk voorstelt is het Mister10 wel (al trek ik het sterk in twijfel dat ie uberhaupt diplomas heeft). Komt over als 'n digibeet en heeft al moeite met 'n simpele website in elkaar schroeven. Geen haat, slechts een constatering.

• Like
Waarderingen: Tsn
Hier ook ingeschreven voor software engineering. 1-jarige master, en vervolgens denkt men dat ik software kan maken. LOLLLLLLLLL

software engineering maar 1 jaar bij jullie? Bij ons loopt dat over in de richting van burgerlijk ingenieur en heb je na 2 jaar die titel :dunno:

het lijkt wel alsof jullie af en toe ook nuttige dingen leren voor "later".

wij niet: http://www.kuleuven.be/toekomstigestudenten/publicaties/Wts/toegepasteI.pdf :roflol:

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 23:23 ----------

Als iemand overigens bewijst dat een master in de informatica geen ruk voorstelt is het Mister10 wel (al trek ik het sterk in twijfel dat ie uberhaupt diplomas heeft). Komt over als 'n digibeet en heeft al moeite met 'n simpele website in elkaar schroeven. Geen haat, slechts een constatering.

can confirm

:roflol::roflol:

Sinds ik bij het ncoi een studie gedaan heb in een klas met gelijk gestemde heb ik alle soorten software maak gains gemaakt

:roflol:

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 23:33 ----------

http://www.kuleuven.be/toekomstigestudenten/publicaties/ETEW/infomanagement.pdf

denk dat ik deze ga doen, ziet er nog 100x makkelijker uit :)

Ze hebben een subtiele hint achtergelaten op het titelblad, ik heb deze uitgelicht voor je. Met die hint in het achterhoofd hoefde ik de tekst geeneens te lezen: dit is de shit.

2ir98io.jpg

Ik ben blijven zitten op de kleuter school.

Ligt het aan mij of ben je ECHT gehandicapt als je zo een vaatwasser inruimt?
2yo3adw.jpg

Ik denk dat dat grote bord te groot is om er normaal in te kunnen

Ik denk dat dat grote bord te groot is om er normaal in te kunnen
Nee past er prima in, moet je dan alleen wel buiten het bereik van de sproeiert plaatsen (wat ik had gedaan). En ook al was dat het geval, hoef je de rest niet zo vertiefde dom te plaatsen, in ieder geval mijn huisgenoot heeft de borden zo geplaatst. Serieus, wat bezielt je om dat te doen? Heb je maar 1 rij borden i.p.v. 2. Sidenote: hij heeft bouwkunde gestudeerd: IS NIET TE MERKEN.

Nee past er prima in, moet je dan alleen wel buiten het bereik van de sproeiert plaatsen (wat ik had gedaan). En ook al was dat het geval, hoef je de rest niet zo vertiefde dom te plaatsen, in ieder geval mijn huisgenoot heeft de borden zo geplaatst. Serieus, wat bezielt je om dat te doen? Heb je maar 1 rij borden i.p.v. 2. Sidenote: hij heeft bouwkunde gestudeerd: IS NIET TE MERKEN.
hoevaak draai je dan, als je toch dagelijks wast kan dit prima?

image_zps44d28b78.jpg

Gewoon zo inruimen volgende keer

hoevaak draai je dan, als je toch dagelijks wast kan dit prima?
Zodra dat ding 'n beetje vol zit. Serieus, waarom zou je hem standaard dagelijks aanzetten? Zoiets doe je toch aan afhankelijk van hoeveel erin zit. Of draai jij hem ook weleens met twee borden oid. erin?

M'n vorige huisgenoot was nog erger, die kreeg er onderin welgeteld 2 pannen en 3 borden in. Iedere dag was dan letterlijk nog geeneens genoeg.

Als je niet dagelijks wast gaat t gruwelijk stinken :roflol:

Terug
Naar boven