Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Al 3 dagen achter elkaar kk geyle dromen, echt chill haha

gay dromen???? Oké dude, ik accepteer je. Maar zoiets kun je nog niet in het openbaar zeggen. Daarvoor moet je in 2165 zijn vrees ik.

Thesis ingeleverd op blackboard, nu hem viermaal fysiek uitprinten en morgen inleveren. Heuj.

Al 3 dagen achter elkaar kk geyle dromen, echt chill haha
We want to hear more please !
smug.png

Het toepassen van neurale netwerken gebaseerde algoritmen om lekkere dikke derde beens te detecteren aan de hand van hun organische en lekkere vorm.
En als bonus doet het een schatting van geur, smaak, ejaculaat volume en handbaarheid (heb ik later toegevoegd).

We want to hear more please !
smug.png

Eigenlijk constant hetzelfde maar andere details, vannacht kwam ik een lekkere chck tegen in het park, gingen bij haar chillen en ineens hadden we een relatie en supercoïtus, en dat gewoon vet veel.
Gister bijna hetzelfde alleen toen kwam ik haar tegen op een skatebaan (ik haaaaat skaters, dus wel raarr)

Het toepassen van neurale netwerken gebaseerde algoritmen om ontsnapte TBS'ers te detecteren aan de hand van hun internet gedrag. Met trots kan ik melden dat DBB de meeste ontsnapte TBS'ers waarborgde.
ben ik ff blij met mijn bachelorproef waar ik gewoon een stomme legorobot een doolhof moest laten verkennen:roflol:

Eigenlijk constant hetzelfde maar andere details, vannacht kwam ik een lekkere chck tegen in het park, gingen bij haar chillen en ineens hadden we een relatie en supercoïtus, en dat gewoon vet veel.
Gister bijna hetzelfde alleen toen kwam ik haar tegen op een skatebaan (ik haaaaat skaters, dus wel raarr)

Ahhh, voel je ook van die tintelingen in je onderbuik en zo? Wat lief

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben ik ff blij met mijn bachelorproef waar ik gewoon een stomme legorobot een doolhof moest laten verkennen:roflol:
Wtf, wij moesten zoiets doen voor een 6 EC vak. Moest de omgeving mappen SLAM based (mochten we lekker zelf proggen want er was geen lib voor Java) en moest autonoom zich rondbewegen etc. :roflol:

Wtf, wij moesten zoiets doen voor een 6 EC vak. Moest de omgeving mappen SLAM based (mochten we lekker zelf proggen want er was geen lib voor Java) en moest autonoom zich rondbewegen etc. :roflol:

niveau van de KU leuven is dan ook lachwekkend :P

Hier idem hoor, neem aan dat je daarmee bedoelt dat je nog een master erachteraan plakt?

ja, maar gewoon in de toegepaste informatica (is maar 1 jaar. was begonnen aan sterrenkunde, maar is zinloos als ik nog maar een jaar ga studeren en een op 2 vakken na 2jarig vakkenpakket moet afwerken)
Een master is altijd handig om achter de hand te hebben, denken mensen dat je iets voorstelt:roflol:

Terug
Naar boven