Misschien met dat voer wat jij eetHeb eerlijk gezegd eigenlijk nog nooit een onaangename lucht uit de vaatwasser geroken.
Als ik alleen thuis ben spoel ik bord en beker gewoon om

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien met dat voer wat jij eetHeb eerlijk gezegd eigenlijk nog nooit een onaangename lucht uit de vaatwasser geroken.

Daar zorg jij zelf wel voorHeb eerlijk gezegd eigenlijk nog nooit een onaangename lucht uit de vaatwasser geroken.

Klopt, hou ik mensen 'n beetje op afstand.

Ik ook man, ik ook..
?Welke landen heb je gedaan? Anders open je een reistopic ofzo?terug van een half jaar backpacken, bommetje vol zin het NL leven. knalluh naar de 80kg!
Welke landen heb je gedaan? Anders open je een reistopic ofzo?
Ze hebben een subtiele hint achtergelaten op het titelblad, ik heb deze uitgelicht voor je. Met die hint in het achterhoofd hoefde ik de tekst geeneens te lezen: dit is de shit.
http://i41.tinypic.com/2ir98io.jpg

De jongen op de afbeelding draagt ook een -hoogstwaarschijnlijk hele dure- Burberry sjaal.
De jongen op de afbeelding draagt ook een -hoogstwaarschijnlijk hele dure- Burberry sjaal.

Sad but true.dus eigenlijk wil ik dit niet gaan studeren omdat het er makkelijk uitziet, maar omdat al deze subliminale signalen me hebben gebrainwashed dat ik een rijke tata ga worden als ik deze studie volg?![]()
Ik moet zeggen dat ik Pain and gain wel een leuke film vond.
De stukken over bb waren wel heel erg cliche, dat was wel jammer.