Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat schijnt dus geen effect te hebben, met iedereen die het expres quote zodat ik het zie...
Ik zal+ het onthouden, als er iet mis is met iemand uit jou familie...
kom op zeg een beetje respect naar me kaar mag wel hoor
Maar goed ik zal het proberen..
ikk zal nu dan maar wel gaan trainen..........

ik zou me niet als een menopauzerende vrouw gedragen op een internetforum enkel door wat getrollDaar gaat het nu ff niet om, ik zit net in een rot periode met een vriend die op het randje ligt,
ik weet niet hoe maar ik denk dat een leuk iemand dit aan mevrouw sjors heeft door gegegeven want vanaf die periode wenst ze me dood , en sorry hoor maar ik denk niet dat jij dit wel zou pikken
maar ze is wat mij betreft al veel te ver gegaan..
aightHet maakt me ongelukkig dat ik 25 posts moet hebben om een kuurlog te starten
---------- Post added 2 September 2013 at 18:23 ----------
24
---------- Post added 2 September 2013 at 18:23 ----------
25 !
Nou, er is weer lekker opgeruimd hier door de mods..![]()
Nou, er is weer lekker opgeruimd hier door de mods..![]()

are you ****ing serious broyzyxyx, crimekillah, natty, marieke, diaphi, pantroflol, horn ,robke, justbart etc
obee en euphorea hebben vanavond verlaten vanwege te veel berichten en een slechte telefoon xD
yzyxyx, crimekillah, natty, marieke, diaphi, pantroflol, horn ,robke, justbart etc
obee en euphorea hebben vanavond verlaten vanwege te veel berichten en een slechte telefoon xD

sryMijn telefoon doet het prima, maar voelde me niet zo thuis tussen die buffelssry
Zie karma.....
yzyxyx, crimekillah, natty, marieke, diaphi, pantroflol, horn ,robke, justbart etc

Ik vertrouw obee z'n judgement wel, sowieso xzyxyx die erin zit, no thanks jeff![]()