MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Me tel kan het gewoon aan hoor, was alleen maar onzin :o

na borst sessie mezelf in de spiegel bewonderen

hahaha als ik deze man zie wil ik valium nemen :roflol:

yzyxyx, crimekillah, natty, marieke, diaphi, pantroflol, horn ,robke, justbart etc

obee en euphorea hebben vanavond verlaten vanwege te veel berichten en een slechte telefoon xD

Wordt daar ook serieus bb besproken of alleen maar bs?:p

OT: de pump in mijn triceps na trainen

vanaf hier:roflol:

voor mensen die breaking bad volgen: spoilers zijn veilig van post 428 (uit de link) t.e.m post 436:)

post 428 was voordien voorzien van deze foutieve tags [spoirel][/spoiler]

It's bulking time ! weg met de cut, eindeloos eten here i come :eatmeat:

Ohja en de 8 weken oude puppy die mijn ouders nu thuis hebben maakte mijn dag helemaal top, kleine duivel dat het is :)

Beantwoord xzyxyz dan vragen over roids :roflol:
Wordt het weer ook weleens besproken?

:roflol:

Alleen oppervlakkige roids shit komt voorbij..

---------- Post added 2 September 2013 at 23:29 ----------

Me tel kan het gewoon aan hoor, was alleen maar onzin :o

:sad:

---------- Post added 2 September 2013 at 23:30 ----------

wie nog maar dan op marcel na

Ik en Ray :d

Er zaten in totaal 3 mensen in de sportschool :) geen personeel of iets.
Nieuwe PR op 2 liften

hahaha als ik deze man zie wil ik valium nemen :roflol:

Ja, en toen zat er Haldol in. Hij krijgt waarschijnlijk een middel met een anticholinergische werking toegediend. Een middel zoals Akineton. Ik heb zelf ook dopamineblokkers zoals Haldol gehad, alsmede middelen met een soortgelijk werking- en bijwerkingenprofiel zoals Cisordinol. Het zijn hele nare middelen en de bijwerkingen verdroeg ik niet. Die middelen verstoren namelijk ook de werking van dopamine in die delen van de hersenen waar het niet wenselijk is. Het grijns effect zoals in deze video herken ik echter niet. Ik had wel bijwerkingen zoals het niet meer kunnen stoppen met bewegen (letterlijk) alsmede spierstijfheid in de rug.

Jack Henry Abbot (1981), a convicted murderer and author, described the effects of akathisia produced by antipsychotic drugs when given without the necessary medication for side effects (e.g. procyclidine) as may occur in prison and even sometimes hospitals:
These drugs, in this family, do not calm or sedate the nerves. They attack. They attack from so deep inside you, you cannot locate the source of the pain ... The muscles of your jawbone go berserk, so that you bite the inside of your mouth and your jaw locks and the pain throbs. For hours every day this will occur. Your spinal column stiffens so that you can hardly move your head or your neck and sometimes your back bends like a bow and you cannot stand up. The pain grinds into your fiber ... You ache with restlessness, so you feel you have to walk, to pace. And then as soon as you start pacing, the opposite occurs to you; you must sit and rest. Back and forth, up and down you go in pain you cannot locate, in such wretched anxiety you are overwhelmed, because you cannot get relief even in breathing.
—Jack Henry Abbot, In the Belly of the Beast (1981/1991). Vintage Books, 35–36. Quoted in Robert Whitaker, Mad in America (2002, ISBN 0-7382-0799-3), 187.

Mesut Ozil naar Arsenal!!!!

geknuffeld

media_l_6097997.jpg

de bruine voor haar bruine, de groene voor haar flamoes

7 uur opstaan

Terug
Naar boven