Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

media_l_6097997.jpg

de bruine voor haar bruine, de groene voor haar flamoes

is dat niet dat ding van 1,5 kg uit de UK?

Eindelijk keer op tijd wakker voor fasted cardio :)

Maar de loopband zegt dat ik 200 cal heb verbrand. Is dat hetzelfde als kcal? :o Ik ging overigens hellinglopen (18%) 6 km/h, en dat voor 25 min.

Ben benieuwd wat autoriteit EricR van al die Popo's vindt

Oma02_000.jpg

Een stoer gozertje die mij afsnijd bij de rotonde om vervolgens door de bochten heen te scheuren met zn opel corsa, overal probeert zo hard mogelijk te rijden; maar toch vervolgens even snel bij de albert heijn is als ik :roflol:
Grappig hoe mensen zich zo lomp en gevaarlijk kunnen gedragen in het verkeer, zodat ze alsnog even snel ergens zijn dan de rest :p

Wat een betas werken er bij de gemeente:roflol: Moest een doos van 50kg oud papier buiten zetten, omdat het 1x in de maand wordt opgehaald in mijn buurt. Hadden ze die van ons laten staan omdat die gast het niet op kon tillen:roflol:

Een stoer gozertje die mij afsnijd bij de rotonde om vervolgens door de bochten heen te scheuren met zn opel corsa, overal probeert zo hard mogelijk te rijden; maar toch vervolgens even snel bij de albert heijn is als ik :roflol:
Grappig hoe mensen zich zo lomp en gevaarlijk kunnen gedragen in het verkeer, zodat ze alsnog even snel ergens zijn dan de rest :p

Inb4 Yzyxyxyx

Terug
Naar boven