In dit geval staat dbb ergens anders voor, dan voor dutch bodybuilding

Je vriend, je vriend? En wij dan? Zeg maar dat die terug vertrekt en vrijdag terugkomt..
Helaas voor jullie
zal wel af en toe hier spieken hoor
speciaal voor jullie :')Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je vriend, je vriend? En wij dan? Zeg maar dat die terug vertrekt en vrijdag terugkomt..
zal wel af en toe hier spieken hoor
speciaal voor jullie :')hoe sneller ze zeggen dat ze een vriend hebben hoe sneller ze gepaald willen worden! en dan niet door hun vriend....

Dronken Billen Baffen?In dit geval staat dbb ergens anders voor, dan voor dutch bodybuilding![]()
Hoeveel vrouwen heb jij gehad?
niet veel zo te lezen
Wat een betas werken er bij de gemeenteMoest een doos van 50kg oud papier buiten zetten, omdat het 1x in de maand wordt opgehaald in mijn buurt. Hadden ze die van ons laten staan omdat die gast het niet op kon tillen
![]()
25KG met hoveniers werk paar jaar terug....Best gay
Hoeveel vrouwen heb jij gehad?
wat die heel snel zeiden dat ze een vriend hadden ;D
De gemiddelde arbeider heeft kinderen, een zeikende vrouw (dat schijnen ze regelmatig te doen....Met wat geluk op de WC), een wasmachine, een auto, een koelkast, een tweepersoonsbed, huur dat betaald moet worden & de rekeningen van het maandelijks gebruik van al die dingen. Nog niet te spreken over de "weekenden weg" en vakanties....Nouja, de gemiddelde arbeider 40 uur per week, zo'n 50 weken per jaar. Bovendien werkt de gemiddelde arbeider 45 jaar, nou dan zou ik niet meer dan 25kg willen tillen.
dat ik zo achterlijk ben geweest om de hele morgen en vroege namiddag te verspillen aan dbb ipv te studeren en nu waarschijnlijk zo'n 300 euro extra studietoelage misloop omdat ik als ik niet slaag, ik geen credit ga krijgen voor mijn laatste herexamen en het zal moeten tolereren![]()
vlaamse overheid
lekker handig :') Nu zit jij met papier opgescheept?
![]()
Weer OT: vanmiddag mijn vriend al hier ipv vrijdag avond pas![]()
![]()
![]()
![]()
[