AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • hoe sneller ze zeggen dat ze een vriend hebben hoe sneller ze gepaald willen worden! en dan niet door hun vriend....
     
    hoe sneller ze zeggen dat ze een vriend hebben hoe sneller ze gepaald willen worden! en dan niet door hun vriend....

    Hoeveel vrouwen heb jij gehad? :roflol:

    niet veel zo te lezen :o
     
    Dunne Boeren Ballen..??? Witte Kinderbilletjes??? Mijn zusje & ik voor papa's camera

    image.png


    Nee, dat gaat te ver:(
     
    Wat een betas werken er bij de gemeente:roflol: Moest een doos van 50kg oud papier buiten zetten, omdat het 1x in de maand wordt opgehaald in mijn buurt. Hadden ze die van ons laten staan omdat die gast het niet op kon tillen:roflol:

    Moet je bij de Hoge raad zijn, 23 kilo is het maximum dat getild mag worden zonder dat een werkgever aansprakelijk gesteld kan worden. In de bouw een paar kilo meer.
     
    25KG met hoveniers werk paar jaar terug....Best gay
     
    Ja dacht dat het nu 25kg was geworden. Jaar terug pakketten gesorteerd, mocht ook maximaal 25 getild worden, alleen zaten pakketten van 30 kg bij..
     
    25KG met hoveniers werk paar jaar terug....Best gay

    Nouja, de gemiddelde arbeider 40 uur per week, zo'n 50 weken per jaar. Bovendien werkt de gemiddelde arbeider 45 jaar, nou dan zou ik niet meer dan 25kg willen tillen.
     
    530g carb refeed (sub 50g sinds zaterdag)

    tumblr_lvo8i8ZYJi1r6aoq4o1_500.gif
     
    3k posts in 3 maanden tijd Hell93

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Nouja, de gemiddelde arbeider 40 uur per week, zo'n 50 weken per jaar. Bovendien werkt de gemiddelde arbeider 45 jaar, nou dan zou ik niet meer dan 25kg willen tillen.
    De gemiddelde arbeider heeft kinderen, een zeikende vrouw (dat schijnen ze regelmatig te doen....Met wat geluk op de WC), een wasmachine, een auto, een koelkast, een tweepersoonsbed, huur dat betaald moet worden & de rekeningen van het maandelijks gebruik van al die dingen. Nog niet te spreken over de "weekenden weg" en vakanties....


    Ik zeg: ga voor GROEN!
     
    hoorde vanmiddag dat ik nog 1.5 week mag werken @ spark holland bv ( knutselen eigenlijk)


    uurtje later kreeg ik telefoontje of ik volgende week dondrdag intake gesprek kon doen @ olie bedrijf. on/of shore.

    hell yes!
     
    dat ik zo achterlijk ben geweest om de hele morgen en vroege namiddag te verspillen aan dbb ipv te studeren en nu waarschijnlijk zo'n 300 euro extra studietoelage misloop omdat ik als ik niet slaag, ik geen credit ga krijgen voor mijn laatste herexamen en het zal moeten tolereren:(

    alsnog genoeg kunnen studeren en ben nu zeker dat ik morgen minstens een 10 ga halen, dus weer 300 euro rijker:cool: vlaamse overheid:heart:
     
    :roflol: lekker handig :') Nu zit jij met papier opgescheept? :o



    :roflol: :p


    Weer OT: vanmiddag mijn vriend al hier ipv vrijdag avond pas :D :D :D :D

    Ik laat het daar gewoon staan, is zijn probleem dat hij geen 50KG kan optillen, niet mijne. Schandalig dat een volwassen man geen 50KG omhoog krijgt, zelfs xyxyzy Deadlifde laatst nog 100KG:roflol:[
     
    Back
    Naar boven