Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik vraag me af of je wel inziet dat je argument compleet op losse schroeven staat.

Wij hadden ook zon meisje dat geen sociaal leven had en niets deed dan school en slapen, letterlijk want ze had anorexia :roflol: . Was cumlaude geslaagd voor de havo maar doet nu mbo omdat ze niets anders kon dan leren en geen enkele denk/redenatie vermogen had.

Havo cum laude slagen wejow wejow, bel de pers :roflol:.
Definitie van hoogbegaafd: "Hoogbegaafdheid is een combinatie van een uitzonderlijke intelligentie, creativiteit en doorzettingsvermogen".
Uit een 6.9 gemiddeld op havo niveau kan ik niet opmaken dat je uitzonderlijke intelligentie, creativiteit en doorzettingsvermogen bezit brah (srsly).

Ik ben blijven zitten op de kleuterschool..
maar dat wisten jullie al hé.

ik vind zn posts wel aardig creatief soms en hij blijft in discussies op internet iig aardig doorzetten!

Haha stiekem zijn wij net zo slim als getxxl maar doen we er niet zoveel mee :sad:

getxxl is ook een luie hond van het grootste kaliber:roflol: heeft net als ik zn bsc maar net met de hakken over de sloot gehaald:P
(als het op school aankomt dan toch, voor zn zaak zet hij zich wel in uiteraard:o)

Serieus;

WHO CARES?

Ik stel voor dat jullie lekker een eigen topic maken met; Ben ik hoogbegaafd of niet?
Hier kun je dan weer on-topic posts plaatsen over wat je dag goed maakte.

Ik zal wel beginnen;

Maandag maakt mijn dag goed :)

Havo cum laude slagen wejow wejow, bel de pers :roflol:.
Definitie van hoogbegaafd: "Hoogbegaafdheid is een combinatie van een uitzonderlijke intelligentie, creativiteit en doorzettingsvermogen".
Uit een 6.9 gemiddeld op havo niveau kan ik niet opmaken dat je uitzonderlijke intelligentie, creativiteit en doorzettingsvermogen bezit brah (srsly).

Zelfs op de havo kregen we al mee dat Wikipedia niet als bron mag dienen

Ik was te speels zeiden ze. Ik snap nog steeds niet hoe je te speels kan zijn op de kleuterschool...

Serieus;

WHO CARES?

Ik stel voor dat jullie lekker een eigen topic maken met; Ben ik hoogbegaafd of niet?
Hier kun je dan weer on-topic posts plaatsen over wat je dag goed maakte.

Ik zal wel beginnen;

Maandag maakt mijn dag goed :)
Gefeliciteerd :)
Ik ben erg goed uitgerust , dat maakt mijn dag(en) wel :cool:

Hahaha das wel zuur.

Anyway, zometeen een nieuwe aflevering breaking bad kijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net een broodje ei op en dat was lekker. Mijn hele dag is ineens goed.

Terug
Naar boven