Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wat voor huis heeft je pa dat een schilder 2 weken bezig is, een heel flatgebouw ofzo?

Nee gewoon veel hout

En alles moet helemaal kaal geschuurd worden :roflol:

Ik snap niet dat de schilder niet gewoon erkend dat hij prutswerk geleverd heeft omdat alles na 2 jaar er af knapt. Als ik hem was had ik gewoon zonder mopperen het hele huis gedaan want als mijn ma zegt dat hij prutswerk leveren komt die in t hele dorp niet meer aan de slag

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 12:46 ----------

Aangifte?? Dagvaarden bedoel je?

Nee.

Hij smeert andere verf er op dan waar wij voor betaald hebben en bleef tot op de dag dat de controleur kwam volhouden dat dit zo was. Helaas ondersteunt hij geen objectiviteit en had hij een vertegenwoordiger van t verf bedrijf laten komen dus mijn pa nogal verbaasd dat t geen sikkens controleur was.

Goedkope verf er op smeren terwijl duur is afgesproken is t zelfde als een iPhone 4 als een iPhone 5 verkopen. Oplichting.

Een middagdutje. Het is werkelijk heerlijk om werkeloos te zijn:o Ik snap jullie werkende mensen niet..
haha. maar is dat neit k*t je kan nooit op vakantie alles word gecontroleerd wat je doet . als mensen vragen heb je werk zeg je uh uh nee.. En kans op vriendin is veel kleiner

Succes met aangifte doen dan :roflol:

haha. maar is dat neit k*t je kan nooit op vakantie alles word gecontroleerd wat je doet . als mensen vragen heb je werk zeg je uh uh nee.. En kans op vriendin is veel kleiner

kans op nken is even groot want het is niet bepaald moeilijk om een leugen vol te houden op korte termijn, wie wil er nu een vriendin:rolleyes:

Succes met aangifte doen dan :roflol:

We hebben gewoon op papier welke verf hij er op zou smeren en nu ook een officieel rapport welke verf er op gegaan is.

Niet leveren wat afgesproken is is oplichting.

Punt is gewoon dat we zowel de civiele als de strafrechtelijke weg kunnen bewandelen om t geld terug te vorderen. Civiel heeft overigens wel onze voorkeur omdat hij dan de keuze heeft tussen opnieuw schilderen of een dure advocaat inhuren. Lijkt me wel lastig voor die advocaat omdat de verf er na 2 jaar gewoon volledig afknapt, de redelijke termijn voor verwerk 5-7 jaar betreft, het volgens de controleur er af geknapt is door vocht en dat er geen enkele sporen zijn dat die vocht van binnenuit gekomen is.

Conclusie van een ander bedrijf was dat wanneer op hun verf een ander soort verf gesmeerd werd dit kon zorgen voor scheurtjes in de verf waardoor er vocht onder komt en de verf er af knapt.

Meneer heeft dus geen schijn van kans en wij hebben niet eens een advocaat nodig omdat we alle rapporten op papier hebben.

Het enige dat nu nog in de weg staat om die kerel via de rechterlijke macht te dwingen om t opnieuw te doen is een brief met ingebrekestelling en verzoek het binnen redelijke termijn op te lossen.

Pls

Ik wordt gewoon verdrietig als ik rekentoetsen van mbo te zien krijg nadat er zo geklaagd was dat t moeilijk was.

Dan begrijp ik wel dat je een mbo opleiding voor kassameisje hebt, ook wel 'detailhandel' genoemd met een duur woord :roflol:

oh my god. aub die term weglaten. Die k*t opleiding zit ik nu mee opgescheept. zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/stoppen-opleiding-349436/
Serieus, school is chill, géén hw, 4u school en grappige klas. Maar o wat is stage toch k*t!!! Echt werk voor debielen. Je kunt er later NIETS mee, zelfs als je niv. 4 doet.

En van MBO naar HBO > wat is daar mis mee? Ben je echt een gehandicapt iemand als je zegt dat dat een slechte aansluiting is 1/3 hbo'ers komt van MBO!

Het kan ontzettend aangenaam zijn om een vriendin te hebben. Alleen ik ga daarvoor geen opleiding of wat dan ook voor volgen. Met meer geld kun je een hoop leuke dingen, maar er zijn ook zat vrouwen die genoegen nemen met minder. En dat zijn de vrouwen waar ik van hou. De 1 noemt zo'n wijf een saaie doos, ik noem het mijn zielsverwant.
Vakanties kunnen leuk zijn, maar ik kan ook makkelijk zonder. En ik negeer mensen vaak. Heb wel sociale behoeftes, maar ik hekel ze. Als ik van mijn sociale behoeftes af kon komen, dan tekende ik daarvoor. Kinderen neem ik niet, een auto hoef ik niet, een groot huis heb ik niet nodig. En ik hecht mij nauwelijks aan spullen en mensen. Hoe lang ik mensen ook ken, en hoeveel ze ook voor mij betekenen. Ook zit ik eraan te denken om inkomen te verwerven met bepaalde activiteiten. Ik wil een beetje als een nomaad leven. Als ik zin heb in coïtus, bezoek ik een prostituee. Helaas mis ik de emotionele diepgang, steun en meer van die dingen wel. Maar dat kan je halen uit vriendschappen. Niet zo intens als met een chick waarmee je op 1 lijn ligt, maar het is mogelijk. Al met al is het leven een rit die je uit moet zitten. MEditerend, hard werkend, kinderen opvoedend; het maakt eigenlijk geen **** uit hoe je het leven uitzit. We leven in een consumpiemaatschappij, waarin veel draait om luxe, uiterlijk & prestaties. Dat zijn drie dingen die mij nauwelijks iets boeien.

maar wat voor waarde heb je dan voor je leven, neit stom bedoelt? Alleen het trainen? of ben je heir alleen om je tijdk te verdoen en leef je gwn van dag tot dag? werk zegt wel veel dan hoor je erbij zegmaar anders nie

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 13:09 ----------

Jammer dat je dit zegt, zonder het zelf ondervonden te hebben.
Ik heb zowel b-niveau, als k-niveau, als g-niveau, als t-niveau gedaan. Er is wel degelijk een verschil.

Daarbij bepaald het niveau naar welk niveau mbo opleiding je kunt.
Dat bepaald weer hoe snel je naar het hbo kunt.
ik heb ook gedaan. maar ik begon op kader > vmbo-t > havo. Havo dik gefaalt omdat ik 0,00 deed terwijl ik minimaal 2u nodig heb om dat fatsoenlijk af te ronden. Was neit de enige, veel havoers die al havo deden uit mn klas, moesten blijven zitten. dat was wel 20 leerlingen van de 30.. Als je laag begint kun je wel degelijk hogerop komen, ongeacht de discclipine. Je moet het wel op een effiecente manier doen. Dat betekent: veel mediteren, aftrekken, trenen, eten én lezen.

Laatst bewerkt:
maar wat voor waarde heb je dan voor je leven, neit stom bedoelt? Alleen het trainen? of ben je heir alleen om je tijdk te verdoen en leef je gwn van dag tot dag? werk zegt wel veel dan hoor je erbij zegmaar anders nie
dus jij haalt je waarde uit de meningen van (of gewoon connecties/relaties met) een hoop idioten? (een overgroot percentage van de mensen die je tegenkomt is namelijk verre van bijzonder/waardevol)

Het enige soort waarde dat je leven kan hebben is subjectieve waarde. Denk dat cryptoread zn leven dan meer waarde heeft dan jouw leven, gezien jouw leven (voor jou) blijkbaar compleet waardeloos is op zich (los van andere mensen).

Ik leef van dag tot dag. En ik ben gelukkig hoor. Ken je die monniken niet die de hele dag mediteren, en zo goed als geen bezit hebben? Die lopen de hele dag rond met een glimlach. Volgens mij zijn die mensen gelukkiger dan veel consumerende westerlingen. Sowieso is het straks winter en begint de natuur weer op iets moois te lijken. Het is allemaal een kwestie van perceptie. De 1 geniet daar weer van, de ander geniet daar weer van.

---------- Post added 28 September 2013 at 13:15 ----------

Dat betekent: veel mediteren, aftrekken, trenen, eten én lezen.
Aftrekken zou ik maar laten voor wat het is. Je verspeelt daarmee je levensenergie. Zo ervaar ik dat in ieder geval. Zeker als ik cut. Er zit dan nog amper serotonine in mijn kop heb ik het idee. Ben dan totaal nergens meer gemotiveerd voor. Coïtus hebben met een vrouw is weer een ander verhaal.

Krijg nou wat, hey I Xyzyx I zit jij ook op het MbF forum ??
ik zie je naam net voorbij komen........:)

Al tijden niet meer opgezeten :p

Lang geleden dat ik alles verkocht heb

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 14:32 ----------

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 13:09 ----------

ik heb ook gedaan. maar ik begon op kader > vmbo-t > havo. Havo dik gefaalt omdat ik 0,00 deed terwijl ik minimaal 2u nodig heb om dat fatsoenlijk af te ronden. Was neit de enige, veel havoers die al havo deden uit mn klas, moesten blijven zitten. dat was wel 20 leerlingen van de 30.. Als je laag begint kun je wel degelijk hogerop komen, ongeacht de discclipine. Je moet het wel op een effiecente manier doen. Dat betekent: veel mediteren, aftrekken, trenen, eten én lezen.

Trainen is zeer beperkt deel van mijn leven. DBB is meer een toevoeging voor als ik tv kijk of even tussendoor vermaak wil hebben.

Ik ben gelukkig redelijk makkelijk, vermaak me snel met relatief onzinnige dingen. Tijdje depressief geweest na verliezen van een goede vriend en toen hechtte ik enkel waarde aan materialistische dingen. Inmiddels kan ik mijn vermaak gewoon putten uit de meest onzinnige dingen. Vaak zat ik met vrienden een halve dag bij de loempia kraam zit te bivakkeren in t zonnetje :roflol:

Lekker op een paar repjes (1e 2 setjes deadlift 3 reps) na 15 x 600kg raw gedraaid. (3x5x210-155-235)

Goedkope verf er op smeren terwijl duur is afgesproken is t zelfde als een iPhone 4 als een iPhone 5 verkopen. Oplichting.

Zowiezo oplichting om iemand een iphone te verkopen
inb4, productiekosten iphone 5s 147 dollar

RC forum?

Lekker op een paar repjes (1e 2 setjes deadlift 3 reps) na 15 x 600kg raw gedraaid. (3x5x210-155-235)

nice. Waarom zo'n groot verschil in de 2e set t.o.v. 1 en 3, en waarom die volgorde?

Terug
Naar boven