- Waardering
- 12.551
Ja maar ik weet zeker dat je 70% niet een hoi tegen zegt als je ze tegen komt. als het geen 90% is.
Ok nu in het nederlands

Btw, u jelly brah.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar ik weet zeker dat je 70% niet een hoi tegen zegt als je ze tegen komt. als het geen 90% is.

Mijn nichtje kwam langs omdat ze een nieuwe auto had gekocht, en ze wouw ff met mij gaan rijden...wil ze iemand van links inhalen maar die gaat in eens harder rijden en zo dwingt hij haar op het verdrijvingsvlak..zij geeft vol gas en gaat er nog net tussendoor. Die vent kei pissig en blijft ons volgen, stapt ie uit rent ie op ons af maar glijd die uit en ligt net voor mijn voeten....hebben we gewoon 4 minuten op um in staan trappen tot we politiesirenes hoorde![]()
Ja man ik ben jelly.![]()
Maar ik weet zeker dat je tegen 70% van die mensen niet eens hoi zegtals je ze tegen komt, als het niet 90 % is, zoveel contacten kun je gewoon niet bijhouden, of wel soms?
Man wat loop jij toch altijd te zeiken joh.Ga s plezier krijgen in je leven drammert.
U mirin ' brah?
Marcel.. Wisselfoto? Dat heb je toch alleen als je betaald voor Hyves?![]()
jongen ga je hem belachelijk maken ofoz , je mag blij zijn dat hij het postte
ik maak je gewoon kapot

Niet dreigen hoor
Straks is m'n dag weer slecht, en hij begon nog maar net
nieuwe modem van ziggo vandaag. Betere connectie. :d

Nieuwe modem van Ziggo vandaag. Betere connectie. :d

Heb 't toiletpapier al klaar staan.
---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------
dedication is the key to succes
ik drink elk weekend , ff mijn zorgen wegdrinken , heb daar wel nood aan![]()

Hoe kom je daar bij dan? Lollol was jij die gast die in een krot woonde?
no offence bro