Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

he jelly
ot: cadeautje is binnen en chick komt zo.
This is gonna be aa goooood goood night
:ds:

Ok nu in het nederlands???
Btw, u jelly brah.

Ja man ik ben jelly.
2cqfipf.png

Maar ik weet zeker dat je tegen 70% van die mensen niet eens hoi zegtals je ze tegen komt, als het niet 90 % is, zoveel contacten kun je gewoon niet bijhouden, of wel soms?

Mijn nichtje kwam langs omdat ze een nieuwe auto had gekocht, en ze wouw ff met mij gaan rijden...wil ze iemand van links inhalen maar die gaat in eens harder rijden en zo dwingt hij haar op het verdrijvingsvlak..zij geeft vol gas en gaat er nog net tussendoor. Die vent kei pissig en blijft ons volgen, stapt ie uit rent ie op ons af maar glijd die uit en ligt net voor mijn voeten....hebben we gewoon 4 minuten op um in staan trappen tot we politiesirenes hoorde :P

Laat in vervolg dit soort postjes achter wege kerel, slaat nergens op en 0% grappig... Of sla hem echt op zijn muil, en film het!

Ja man ik ben jelly.
2cqfipf.png

Maar ik weet zeker dat je tegen 70% van die mensen niet eens hoi zegtals je ze tegen komt, als het niet 90 % is, zoveel contacten kun je gewoon niet bijhouden, of wel soms?

Man wat loop jij toch altijd te zeiken joh.Ga s plezier krijgen in je leven drammert.

U mirin ' brah?

Marcel.. Wisselfoto? Dat heb je toch alleen als je betaald voor Hyves? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sta bijna boven Angelus op de karma ranking! :)

Nog maar heel ff:roflol:

Het lezen van de vorige pagina .. rofl

Nieuwe modem van Ziggo vandaag. Betere connectie. :d

Terug
Naar boven