MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat gaat niets helpen.. Serieus niet..
Zoek hulp en stel je niet aan met zo te drinken om je problemen 'te vergeten' (niet slecht bedoeld..)

klinkt makkelijk :p maar het helpt wel mijn hoofd leeg te maken , maar kan het idd niet altijd blijven doen

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Heb 't toiletpapier al klaar staan. :eyebrow:

Hoe kom je daar bij dan? Lol

toiletpapier blijft plakken , beter neem je een citroen doekje

Ga mediteren..
Hoe belachelijk/gay/whatever het ook mag klinken..

haha heb dat al eens geprobeert , maar ik voelde mij toen echt een mong**l
helpt dat zoveel ? en ik neem aan dat je dat ook soms doet. doe je dat met muziek , en in je bed ofzo , in een relaxte houding?

haha heb dat al eens geprobeert , maar ik voelde mij toen echt een mong**l
helpt dat zoveel ? en ik neem aan dat je dat ook soms doet. doe je dat met muziek , en in je bed ofzo , in een relaxte houding?

Moet je zelf weten hoe je het doet :)
Doe het wel soms ja :)
Hielp toch wel toen ik nog geregeld frustratie-buien had etc.. :D

Moet je zelf weten hoe je het doet :)
Doe het wel soms ja :)
Hielp toch wel toen ik nog geregeld frustratie-buien had etc.. :D

de zwakbegaafde mag het weer allemaal zelf uitzoeken , jaja ik ken da wel da spelleke :P da kom nooit goe ! alle kzal het maar ne keer gaan proberen zeker , hopelijk raak ik niet in een of andere trance toestanden

ruk ze

:')

leuk spelleke hoor

sneeeeeeeuwvrij!!!

half 1 klaar met werk :D

Trainen!! Lekker knallen want over 3 dagen gaat de toko pas weer open

Lekker 3x gedoet :ds:
Zometeen weer ff 4 uurtjes werken ofzo en dan savonds weer opzuipen, joehoeee!!!

Hier is de toko vanaf 13:00 uur al dicht, dus ik heb 4 trainingsdagen in 4 dagen moeten proppen. :rolleyes:

Bij ons ook, ze wilde bijna sluiten en ik zat daar mooi nog te trainen:o
Maar goed dat ik eerder ging trainen als normaal, anders stond ik voor een gesloten deur:o

Lekker 3x gedoet :ds:
Zometeen weer ff 4 uurtjes werken ofzo en dan savonds weer opzuipen, joehoeee!!!

I'm proud of you brah;)

vandaag al 4x gehad: zo'n k*t jochie die altijd mijn klep laat opstaan wanneer hij zen k*t folders er in duwt.

"wij wensen u prettige kerstdagen (lief kijkend)"
"dankjewel, doei doei!"

vandaag al 4x gehad: zo'n k*t jochie die altijd mijn klep laat opstaan wanneer hij zen k*t folders er in duwt.

"wij wensen u prettige kerstdagen (lief kijkend)"
"dankjewel, doei doei!"

Ja en dan wachten ze altijd nog even want dan willen ze geld, ik gooi altijd gelijk de deur dicht, wens nieteens wat terug want ik weet toch al dat ze er niks van menen.

Dat iedereen 4 uur eerder naar huis mocht (work) + kerstpakket <3

Het is weer weekend!:)

Terug
Naar boven