XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

een man vliegt in de luchtballon en realiseert zich op een gegeven moment dat hij verdwaald is. Hij besluit wat lager te gaan vliegen. Hij ziet een vrouw en gaat nog wat lager vliegen en schreeuwt: "hallo daar, kunt u mij helpen? Ik heb een vriend beloofd dat ik hem een half uur geleden zou ontmoeten, maar ik weet niet waar ik op dit moment ben".

De vrouw antwoordt vanaf de grond: "ja, zeker. U bevindt zich in een luchtballon, ongeveer 5 meter boven de grond varend. U bevindt zich op 52,4 graden noorderbreedte en 5,3 graden oosterlengte".

"u bent zeker een ict-er" zegt de man in de ballon.

"dat klopt", zegt de vrouw, "maar hoe weet u dat?".

"nou" , zegt de ballonvaarder, " alles wat me heeft gezegd is technisch correct, maar ik kan niets met die informatie. Het heeft me alleen tijd gekost en ik weet nog steeds niet waar ik ben".

De vrouw zegt: "dan bent u zeker een manager".

"dat klopt", zegt de ballonvaarder, "maar hoe weet u dat?".

"wel," zegt de vrouw, "u weet niet waar u bent of waar u heengaat. U heeft een belofte gedaan, maar u heeft geen flauw idee hoe u die kunt nakomen. En nu verwacht u dat ik uw probleem oplos.
Het is een feit dat u zich in dezelfde situatie bevond voordat u mij ontmoette en op de een of andere manier is opeens allemaal mijn schuld".

3/10

Kerel die mij als een arm persoon behandeld omdat ik een redelijk bod doe op zijn speakers, precies alsof ze 200 euro meer waard zijn in die kleur :roflol:

M'n natuurkunde oefenopgave goed gedaan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een man vliegt in de luchtballon en realiseert zich op een gegeven moment dat hij verdwaald is. Hij besluit wat lager te gaan vliegen. Hij ziet een vrouw en gaat nog wat lager vliegen en schreeuwt: "Hallo daar, kunt u mij helpen? Ik heb een vriend beloofd dat ik hem een half uur geleden zou ontmoeten, maar ik weet niet waar ik op dit moment ben".

De vrouw antwoordt vanaf de grond: "Ja, zeker. U bevindt zich in een luchtballon, ongeveer 5 meter boven de grond varend. U bevindt zich op 52,4 graden noorderbreedte en 5,3 graden oosterlengte".

"U bent zeker een ICT-er" zegt de man in de ballon.

"Dat klopt", zegt de vrouw, "maar hoe weet u dat?".

"Nou" , zegt de ballonvaarder, " alles wat me heeft gezegd is technisch correct, maar ik kan niets met die informatie. Het heeft me alleen tijd gekost en ik weet nog steeds niet waar ik ben".

"Dat klopt", zegt de ballonvaarder, "maar hoe weet u dat?".

"Wel," zegt de vrouw, "U weet niet waar u bent of waar u heengaat. U heeft een belofte gedaan, maar u heeft geen flauw idee hoe u die kunt nakomen. En nu verwacht u dat ik uw probleem oplos.
Het is een feit dat u zich in dezelfde situatie bevond voordat u mij ontmoette en op de een of andere manier is opeens allemaal mijn schuld".

toolong/10

Een man vliegt in de luchtballon en realiseert zich op een gegeven moment dat hij verdwaald is. Hij besluit wat lager te gaan vliegen. Hij ziet een vrouw en gaat nog wat lager vliegen en schreeuwt: "Hallo daar, kunt u mij helpen? Ik heb een vriend beloofd dat ik hem een half uur geleden zou ontmoeten, maar ik weet niet waar ik op dit moment ben".

De vrouw antwoordt vanaf de grond: "Ja, zeker. U bevindt zich in een luchtballon, ongeveer 5 meter boven de grond varend. U bevindt zich op 52,4 graden noorderbreedte en 5,3 graden oosterlengte".

"U bent zeker een ICT-er" zegt de man in de ballon.

"Dat klopt", zegt de vrouw, "maar hoe weet u dat?".

"Nou" , zegt de ballonvaarder, " alles wat me heeft gezegd is technisch correct, maar ik kan niets met die informatie. Het heeft me alleen tijd gekost en ik weet nog steeds niet waar ik ben".

"Dat klopt", zegt de ballonvaarder, "maar hoe weet u dat?".

"Wel," zegt de vrouw, "U weet niet waar u bent of waar u heengaat. U heeft een belofte gedaan, maar u heeft geen flauw idee hoe u die kunt nakomen. En nu verwacht u dat ik uw probleem oplos.
leuk:nope:

Nieuwe job :)

Haha ben boek aan het lezen

"En Frank Zane bezit een druk bezocht kuuroord in Palm Springs"

Wat ironisch...

Beste Jeroen,

Zojuist is er een levering van PS4's binnen gekomen.
Deze kan je binnen 5 dagen op komen halen bij MM Arena.

awww yeah, eindelijk. Kan ik mijn pre-order die bij GM staat gelijk annuleren, daar had ik er 1 sinds eind september in de bestelling staan en bij de MM sinds zaterdag...:o

Nu nog wachten op fatsoenlijke games.

Het feit dat ik vandaag ziek op bed lig en het mijn rustdag is! Dus ik mis geen training! Ja ja het zijn de kleine dingen die het doen :P

20 euro op straat gevonden, ik ben een speurhond je weet zelf.

Offerte van 6000 eu zo de deur uit. Ik merk het wel als ze akkoord gaan :D

Lekker cashen, is vast wel een groot project dan?
Groot valt wel mee, wordt 'n web app met 'n vrij hoge complexiteit. Eerst zien dat ze akkoord gaan hoor. Klanten willen altijd alle toeters & bellen, en zodra ze de prijs zien is het altijd van "oh ja wij dachten meer aan een budget van een paar 100 euro" (sommigen verwachten zelfs ook omdat ik 'nog maar een student ben' dat ik 'n fluit kost :roflol:). Maar who knows, is 'n mkb.

MKB brandstof?

Terug
Naar boven