MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Groot valt wel mee, wordt 'n web app met 'n vrij hoge complexiteit. Eerst zien dat ze akkoord gaan hoor. Klanten willen altijd alle toeters & bellen, en zodra ze de prijs zien is het altijd van "oh ja wij dachten meer aan een budget van een paar 100 euro" (sommigen verwachten zelfs ook omdat ik 'nog maar een student ben' dat ik 'n fluit kost :roflol:). Maar who knows, is 'n mkb.
spreek je vooraf geen budget af dan?

spreek je vooraf geen budget af dan?
Voordat ik een offerte maak, of wat bedoel je? Ik vraag altijd subtiel tijdens zo'n gesprek wat in grote lijnen het budget is, maar daar laten klanten doorgaans niks over los voordat ze 'n offerte hebben ontvangen: ze denken dat je dan toch mikt op het maximale van hun budget, ongeacht hun eisen.

Heb in het verleden iemand gehad die 'n Wordpress site wou met allerlei poespas en custom design. Vervolgens kleine offerte opgemaakt en toen kreeg ik terug dat het 'echt niet meer dan 150 euro' mocht kosten. :roflol:

Heb in het verleden iemand gehad die 'n Wordpress site wou met allerlei poespas en custom design. Vervolgens kleine offerte opgemaakt en toen kreeg ik terug dat het 'echt niet meer dan 150 euro' mocht kosten. :roflol:

En hoeveel zou zoiets dan minstens moeten kosten?

Groot valt wel mee, wordt 'n web app met 'n vrij hoge complexiteit. Eerst zien dat ze akkoord gaan hoor. Klanten willen altijd alle toeters & bellen, en zodra ze de prijs zien is het altijd van "oh ja wij dachten meer aan een budget van een paar 100 euro" (sommigen verwachten zelfs ook omdat ik 'nog maar een student ben' dat ik 'n fluit kost :roflol:). Maar who knows, is 'n mkb.

Ik neem aan dat je belasting afdraagt?

Dan kun je als website bouwer het beter op 'hobby' gooien nu je nog student bent zodat je niet de schatkist hoeft te vullen. :D

Of sta je ingeschreven als ZZP'er?

En hoeveel zou zoiets dan minstens moeten kosten?
Ligt eraan hoeveel poespas. Maar in dat geval was het >1k.

Ik neem aan dat je belasting afdraagt?

Dan kun je als website bouwer het beter op 'hobby' gooien nu je nog student bent zodat je niet de schatkist hoeft te vullen. :D

Of sta je ingeschreven als ZZP'er?
ZZP'er. Denk niet dat bedrijven graag in zee gaan met ongeregistreerde hobbyisten. :p

Vanavond naar The wolf of wallstreet. Ben benieuwd

Lekkere legday gehad net.
Voel wel al dat ik het morgen zwaar ga krijgen :o

Propedeuse gehaald :D

Bouwkunde, 3e jaar maar moest nog 1 toets herkansen :)

Zag vandaag iemand die triceps extensions deed in het squat rack met de squat stang, wat een aap. Wel mooi gezicht :D

Terug
Naar boven