Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dan houdt hij toch niet vast :rolleyes:
Want een paar kilo aankomen omdat je ooit zwaarder was noemen we maar hetzelfde als maximum over-gains. M'n punt was dat hij ervoor gewerkt heeft om op dat punt te komen. Dat hij nu een paar kilo aankomt zonder iets te doen is totaal niet te vergelijken met dat andere. Het lichaam heeft geen pauze knop of zo, als ik doel op ''vast houden'' bedoel ik rond hetzelfde punt banjeren en niet massa verliezen.

Geen idee hoe z'n voeding er nu uit ziet en waar hij mee bezig is. Kan best zijn dat hij de vieze leeft.

Als je gelooft dat euphorea kuurt heb je ook een plaat voor je kop

hoe ga jij nu zeggen dat iemand die je niet kent natty is?:rolleyes: Ik raad je aan om een 500 test kuurtje te doen, je gaat er nog steeds k*t bijlopen.

Zijn echt geen wondermiddelen. Lloyd, hoody, peanut zijn ook niet natty maar nou om te zeggen dat ze juicen op het eerste zicht? Al loopt peanut er wel erg goed bij hoor voor z'n leeftijd:D Kan mij persoonlijk ook geen reet schelen of iemand natty is of niet, ik houd daar geen rekening mee.

Het zal je overigens verbazen hoeveel mensen op dit forum steevast natty claimen, terwijl ik zeker weet dat ze in het verleden via PM kuuradvies vroegen :roflol:

Zal geen namen noemen, maar er zitten enkelen tussen, als je die je die 'n juicer zou noemen, je gelijk uitgebeld zou worden door iedereen omdat ie zogezegd natty is. Terwijl het toch echt de waarheid is.

Dat geloof ik zo

De enige waar ik zekerheid van heb is mezelf

hoe ga jij nu zeggen dat iemand die je niet kent natty is?:rolleyes: Ik raad je aan om een 500 test kuurtje te doen, je gaat er nog steeds k*t bijlopen.

Zijn echt geen wondermiddelen. Lloyd, hoody, peanut zijn ook niet natty maar nou om te zeggen dat ze juicen op het eerste zicht? Al loopt peanut er wel erg goed bij hoor voor z'n leeftijd:D Kan mij persoonlijk ook geen reet schelen of iemand natty is of niet, ik houd daar geen rekening mee.

peanut is all true natural bodydildoer man!

Huh ik ben echt wel natty hor ik film zelfs mijn bench laatst nog 4x150 maar deed daarna 15x160 maar vond niet bijzonder genoeg om te filmen

Pinda had mij nog een PB gestuurd met dat hij natty was , dus dat geloof ik !

de rest is groot lijkt gewoon klein omdat relativiteits verhouding ;) ;)

Begrijp nooit zo waarom iemand zo moet hameren op het feit dat ze natural/juicers zijn. Meneer Tien als voorbeeld.
Meneer Nullo weet dat ie geen fl**ker waard is en probeert dat te compenseren door z'n titels in z'n signature te gooien en te pronken met iets onbenulligs als 'true natural'; net als het merendeel van de bevolking omdat je daar geen fl**ker voor hoeft te doen.

Hij is voor mij ook het levende bewijs dat iedere mentaal gehandicapte hoogopgeleid kan zijn. Heb nog nooit iets zinnigs uit z'n posts kunnen vissen, alleen dat eeuwige juicer gebash en gehuil over wat 'true natural' inhoudt.

discussies op dbb maken altijd mijn dag goed.

Maar waar komt jouw kleine pikkie dan vandaan :S :S:S:S:S

Srs, gasten die midden in een kuur zitten en dan om advies vragen i.v.m. bloedwaarden/bloeddruk etc., en dan op het forum steevast te koop lopen dat ze 'natty' zijn, juicers zelfs zitten te bashen, en iedereen die hun beschuldigt voor gek verklaren. :roflol:

Wanneer komt het grote "coming out" topic dan?

Meneer Nullo weet dat ie geen fl**ker waard is en probeert dat te compenseren door z'n titels in z'n signature te gooien en te pronken met iets onbenulligs als 'true natural'; net als het merendeel van de bevolking omdat je daar geen fl**ker voor hoeft te doen.

Hij is voor mij ook het levende bewijs dat iedere mentaal gehandicapte hoogopgeleid kan zijn.

als we het toch over handtekeningen hebben... heb jij trouwens geen zwembrevet en typdiploma, of gewoon vergeten te vermelden?

Wanneer komt het grote "coming out" topic dan?
Ik ga geen namen noemen, ik neem aan dat degenen die mij PM'en (en doorgaans nooit te vinden zijn in de AAS sectie), ervan uitgaan dat ik het discreet houd.

als we het toch over handtekeningen hebben... heb jij trouwens geen zwembrevet en typdiploma, of gewoon vergeten te vermelden?
Ik heb zelfs 'n klittenband diploma! Maar paste niet meer.

Jay cutler is ook een juicer, echt hoor ! :yes:

Ik ga geen namen noemen, ik neem aan dat degenen die mij PM'en (en doorgaans nooit te vinden zijn in de AAS sectie), ervan uitgaan dat ik het discreet houd.

Ik heb zelfs 'n klittenband diploma! Maar paste niet meer.

Hoop niet dat je doelt op mijn PM over ATP:o

Hoop niet dat je doelt op mijn PM over ATP:o
je voldoet niet aan de beschrijving.
Het zal je overigens verbazen hoeveel mensen op dit forum steevast natty claimen, terwijl ik zeker weet dat ze in het verleden via PM kuuradvies vroegen :roflol:

Zal geen namen noemen, maar er zitten enkelen tussen, als je die je die 'n juicer zou noemen, je gelijk uitgebeld zou worden door iedereen omdat ie zogezegd natty is. Terwijl het toch echt de waarheid is.

Terug
Naar boven