- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kan het ook niet helpen, blame evolution.

yeahhhh fuaaarrkkkkk
ditNee maar heb je wel van die dikke t**ten zoals die vrouw op je avatar dan want dan is het wel goed denk ik.
Nee maar heb je wel van die dikke t**ten zoals die vrouw op je avatar dan want dan is het wel goed denk ik.
Lijkt me onmogelijk met 170cm @ 50kg. Althans, ik heb een vriendin met exact dezelfde stats en ik vind haar echt lelijk mager.
Lijkt me onmogelijk met 170cm @ 50kg. Althans, ik heb een vriendin met exact dezelfde stats en ik vind haar echt lelijk mager.

The**** gasten![]()
Er zijn miljoenen meisjes die een moord zouden doen voor mijn figuur, I tell ya.
OT: Niks, ga mijn tattoo moeten verzetten omdat mijn vorige werk mijn ontslag niet aanvaardt.
Eigenlijk weeg ik nu 54kg en meet ik maar 1m68.5, maar dat staat zo k*t![]()

netjes toch. En jij maar zeuren en hevig nee schudden in de sportschoolThe**** gasten![]()
Er zijn miljoenen meisjes die een moord zouden doen voor mijn figuur, I tell ya.