XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nee vroeg me gewoon af hoeveel info je nou eigenlijk nodig hebt om iemand te vinden, minimaal bedoel ik dan.

Ligt eraan, als die persoon geen profiel heeft op 'n social networking site wordt het heel lastig, heeft de persoon in kwestie deze wel dan ligt het aan zijn/haar instellingen. Beste is om 'n 'profiel' op te stellen van de persoon in kwestie. Leeftijd, geboortedatum, woonplaats, hobby's, muzieksmaak, afgelopen vakantie bestemmingen, exceptionele dingen (bepaalde vage dingen), basisschool, middelbare school, universiteit/hogeschool, jaar van slagen voor diploma, namen van vrienden, etc. etc.

voornaam, achternaam, woonplaats.. in allerlei combinaties

Ligt eraan, als die persoon geen profiel heeft op 'n social networking site wordt het heel lastig, heeft de persoon in kwestie deze wel dan ligt het aan zijn/haar instellingen. Beste is om 'n 'profiel' op te stellen van de persoon in kwestie. Leeftijd, geboortedatum, woonplaats, hobby's, muzieksmaak, afgelopen vakantie bestemmingen, exceptionele dingen (bepaalde vage dingen), basisschool, middelbare school, universiteit/hogeschool, jaar van slagen voor diploma, namen van vrienden, etc. etc.
En hoe vind jij dat nu serieus dan? Je hebt daar een speciaal progje voor denk ik?

Nee vroeg me gewoon af hoeveel info je nou eigenlijk nodig hebt om iemand te vinden, minimaal bedoel ik dan.

ik zou zeggen vraag de leden van ddb zoveel mogelijk info van jou te vinden met alleen de info die je op dbb hebt vrij gegeven. en vraag van ook of ze alle gevonden info naar je willen pm'en

toevallig dat ik mij dit vandaag ook afvroeg

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

En hoe vind jij dat nu serieus dan? Je hebt daar een speciaal progje voor denk ik?

maak anders een fake persoon aan op internet (hyves, facebook, twitter, mail, fora's).

geef wat info op dbb en klaar

Nope, gewoon goed zoeken en connecties leggen tussen bepaalde dingen. Met 'n mail adres kom je ook al 'n heel eind. Meestal staat hier 'n deel van de naam in, of 'n nickname die de persoon in kwestie (al dan niet deels) vaker gebruikt heeft op internet. Zodoende kan je hem misschien terugvinden op een ander forum en nog meer info van hem achterhalen. Etc.

Haha iedereen begint zich aan erecan te ergeren!
Maar Getxxl.. waar haal jij eigenlijk die wijsheid allemaal vandaan, ik bedoel, je bent handig met computers en je weet echt t*ring veel van het BB vak.

REPCETS brah!

Nope, gewoon goed zoeken en connecties leggen tussen bepaalde dingen. Met 'n mail adres kom je ook al 'n heel eind. Meestal staat hier 'n deel van de naam in, of 'n nickname die de persoon in kwestie (al dan niet deels) vaker gebruikt heeft op internet. Zodoende kan je hem misschien terugvinden op een ander forum en nog meer info van hem achterhalen. Etc.
Nice man bij mij levert het gewoon meestal snel een dead end. Respectas voor jou!

Haha iedereen begint zich aan erecan te ergeren!
Maar Getxxl.. waar haal jij eigenlijk die wijsheid allemaal vandaan, ik bedoel, je bent handig met computers en je weet echt t*ring veel van het BB vak.

REPCETS brah!

Ik vind heel veel voor zich spreken, ik denk dat veel mensen dat ook wel met me eens zijn. Gewoon veel lezen, hoef je geen alwetende guru voor te zijn, gewoon beetje je verstand gebruiken.
Nice man bij mij levert het gewoon meestal snel een dead end. Respectas voor jou!
Volhouden, vooral als je 'n forumaccount te pakken heb met 'n rijkelijke postgeschiedenis heb je beet. Gaat tijd kosten, dat wel. Maar als je determined bent lees je gewoon alle posts, uiteraard beginnen met de topics die gestart zijn door de persoon in kwestie, kan veel tijd besparen. (En er zijn nog wat dingetjes waardoor je niet alles hoeft te lezen en wat sneller meer info kan vergaren met behulp van iemand z'n postgeschiedenis).

Laatst bewerkt:
getxxl, doelde vooral op je kennis van BB ;)

Terug
Naar boven