- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Wou 5 reps en daar baalde ik van.
Achteraf ben ik tevreden erover![]()
http://www.youtube.com/watch?v=FOdWxf1tRmI
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou 5 reps en daar baalde ik van.
Achteraf ben ik tevreden erover![]()
The**** gasten![]()
Er zijn miljoenen meisjes die een moord zouden doen voor mijn figuur, I tell ya.
OT: Niks, ga mijn tattoo moeten verzetten omdat mijn vorige werk mijn ontslag niet aanvaardt.
Eigenlijk weeg ik nu 54kg en meet ik maar 1m68.5, maar dat staat zo k*t![]()

heb je toch nog een leuk doel voor de komende keren!
Romeins Recht begint om de een of andere reden ****ing interessant te worden![]()
Niettemin gaat het examen heavy worden![]()

lekker veel medelijde van andere chicks. En een aantal andere chicks nog die aan t mirin zijn 

The**** gasten![]()
Er zijn miljoenen meisjes die een moord zouden doen voor mijn figuur, I tell ya.
Er zijn wel 10(!)miljoen meisjes die blij zijn dat ze niet zó ver omhooggevallen zijn als jij.
vy sumasjedsij bratan?
Sorry maar pics or gtfo. Ik kan ook wel gaan verkondigen dat ik stiekem 105kg met bf van 10 op 1m85 ben

De rest vat ik nog wel maar ik heb geen idee wat je met dat dikgedrukte gedeelte bedoeltyeah!
Mn ex had het uitgemaakt. En dan veel schijt enzo. Ze gaf me terug hoop, brak het terug af, ect... je kent het wel de rollercoaster ride.
Heb vandaag toch vernomen van enkele vriendinne dat ze er wreed veel spijt van heeft dat ze het had uitgemaakt.
En verderlekker veel medelijde van andere chicks. En een aantal andere chicks nog die aan t mirin zijn
Morge ga ik zwemme met enkele![]()

de rest vat ik nog wel maar ik heb geen idee wat je met dat dikgedrukte gedeelte bedoelt![]()
Mijn track and trace radar heeft zojuist een potentieel nieuw bedsletje gevonden wieeooeewieeoeeewieee
Nee andere, maar omdat je zo bijdehand doet krijg je geen pics.
Nee andere, maar omdat je zo bijdehand doet krijg je geen pics.
mad? hihihiih
Wat voor info heb jij eigenlijk nodig om iemand te vinden op het interweb?