XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Klopt ben ongeduldig maar dat is geen groot geheim :P
Maar op dat moment baal je ervan, eenmaal thuis en je kijkt terug ben je stuk realistischer.
3 reps blijven altijd nog meer dan 0 reps :D

heb je toch nog een leuk doel voor de komende keren!

The**** gasten :p
Er zijn miljoenen meisjes die een moord zouden doen voor mijn figuur, I tell ya.

OT: Niks, ga mijn tattoo moeten verzetten omdat mijn vorige werk mijn ontslag niet aanvaardt.

Eigenlijk weeg ik nu 54kg en meet ik maar 1m68.5, maar dat staat zo k*t :P

nice.
Ik zou mn lul zo diep in je steken dat de gene die me eruit trekt tot koning van engeland wordt gekroont .
not
:trollface:

yeah!

Mn ex had het uitgemaakt. En dan veel schijt enzo. Ze gaf me terug hoop, brak het terug af, ect... je kent het wel de rollercoaster ride.

Heb vandaag toch vernomen van enkele vriendinne dat ze er wreed veel spijt van heeft dat ze het had uitgemaakt.
En verder :) lekker veel medelijde van andere chicks. En een aantal andere chicks nog die aan t mirin zijn :D

Morge ga ik zwemme met enkele ;)

Sorry maar pics or gtfo. Ik kan ook wel gaan verkondigen dat ik stiekem 105kg met bf van 10 op 1m85 ben

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn track and trace radar heeft zojuist een potentieel nieuw bedsletje gevonden wieeooeewieeoeeewieee

yeah!

Mn ex had het uitgemaakt. En dan veel schijt enzo. Ze gaf me terug hoop, brak het terug af, ect... je kent het wel de rollercoaster ride.

Heb vandaag toch vernomen van enkele vriendinne dat ze er wreed veel spijt van heeft dat ze het had uitgemaakt.
En verder :) lekker veel medelijde van andere chicks. En een aantal andere chicks nog die aan t mirin zijn :D

Morge ga ik zwemme met enkele ;)
De rest vat ik nog wel maar ik heb geen idee wat je met dat dikgedrukte gedeelte bedoelt :o

Terug
Naar boven