AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

er staan btw ook heel veel tooltjes op het internet.

Je bedoelt zo'n tooltje waarbij je 'n naam/e-mail intikt en wordt gecheckt op welke social networking site's deze geregistreerd staat? Is opzich wel handig voor 'n quick check, maar als de persoon alleen al z'n achternaam heeft uigeschakeld of z'n profiel heeft afgeschermd dat je hem niet zo kan vinden zul je al snel handmatig verder moeten.

getxxl, doelde vooral op je kennis van BB ;)
BB-wise valt het wel mee, maak sowieso de laatste tijd weinig BB-gerelateerde posts.

Wie stemt er voor GetXXL als slimste persoon van DBB??

Je bedoelt zo'n tooltje waarbij je 'n naam/e-mail intikt en wordt gecheckt op welke social networking site's deze geregistreerd staat? Is opzich wel handig voor 'n quick check, maar als de persoon alleen al z'n achternaam heeft uigeschakeld of z'n profiel heeft afgeschermd dat je hem niet zo kan vinden zul je al snel handmatig verder moeten.

juist dat. dan heb je anyway al iets meer. het schets vaak ook wel een beeld van het persoon.

BB-wise valt het wel mee, maak sowieso de laatste tijd weinig BB-gerelateerde posts.
Begindagen toen heb ik veel bb post van je gezien hoor ;)

aids, nu heb ik muziek op mn sd kaart geslingerd alleen laat hij dat niet zien op mijn mobiel... ik draai op een HD2 geflashed naar android. heb dit probleem al eens eerder gehad.

juist dat. dan heb je anyway al iets meer. het schets vaak ook wel een beeld van het persoon.

En soms kost het gewoon dood veel tijd. Heb 'n tijd geleden 'n persoon (van 'n ander forum) moeten opzoeken door alle namen van de geslaagden lijst van 2008 langs te gaan van 'n middelbare school. Enige wat ik had was 'n foto (dus de other way around). Heb posthistorie moeten checken voor haar middelbare school. Betrof 'n dame en ging dus alle vrouwen langs (scheelt alvast 'n hoop zoeken duh), steeds ook ff 'n quick-peek bij de foto's en had al snel 'n vriendin te pakken. Duurde natuurlijk niet lang voordat ik de Hyves van de persoon in kwestie te pakken had. :)

Hahahah bobbin, nice sig :D

En soms kost het gewoon dood veel tijd. Heb 'n tijd geleden 'n persoon (van 'n ander forum) moeten opzoeken door alle namen van de geslaagden lijst van 2008 langs te gaan van 'n middelbare school. Enige wat ik had was 'n foto (dus de other way around). Heb posthistorie moeten checken voor haar middelbare school. Betrof 'n dame en ging dus alle vrouwen langs (scheelt alvast 'n hoop zoeken duh), steeds ook ff 'n quick-peek bij de foto's en had al snel 'n vriendin te pakken. Duurde natuurlijk niet lang voordat ik de Hyves van de persoon in kwestie te pakken had. :)
Jij zou huurmoordenaar moeten worden.

Ik ben vandaag 18 geworden :D nog 2 jaar dan chemically enhanced jongens

aids, nu heb ik muziek op mn sd kaart geslingerd alleen laat hij dat niet zien op mijn mobiel... ik draai op een HD2 geflashed naar android. heb dit probleem al eens eerder gehad.

niemand zo handig die dit even kan verklaren of fixxen???

het handige is dan wel dat je ook via mail (vragen) tot de persoon kan komen. maar probeer maar eens iemand te vinden als je alleen maar de dingen tot je beschikking hebt die hij of zij online heeft gezet xD

Jij zou huurmoordenaar moeten worden.
Zou wel iets voor mij zijn ja.

Ik ben vandaag 18 geworden :D nog 2 jaar dan chemically enhanced jongens
Gefeliciteerd. :)

Je kan ook nu beginnen, why wait :eyebrow:

niemand zo handig die dit even kan verklaren of fixxen???

het handige is dan wel dat je ook via mail (vragen) tot de persoon kan komen. maar probeer maar eens iemand te vinden als je alleen maar de dingen tot je beschikking hebt die hij of zij online heeft gezet xD

Oh ja, nog iets leuks aan mails. Stel er zit geen naam in de mail, stuur gewoon 'n email waar je reactie op verwacht van de persoon in kwestie en je hebt waarschijnlijk z'n naam of initialen te pakken. Veel mensen hebben dit ingevuld en krijg je dus te zien bij reactie. Verder kan je ook gewoon toevoegen op msn met 'n random adres, heb je ook vaak naam te pakken, zo niet kan je altijd in hun live account kijken voor aanwijzingen.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelfs 'n eigen fanclub. :eyebrow:

Wie is Erencan eigenlijk?

15 jarige ectomorph, die graag jimmyneutron wil zijn.

Btje begrijpend lezen is er ook niet bij of wel jongensss?? :o

De rest vat ik nog wel maar ik heb geen idee wat je met dat dikgedrukte gedeelte bedoelt :o

Je snapt het wel.

Zo het typische van de ene moment "ja ik heb er spijt van "
en dan het andere moment "laat me gerust"
en blablabla.

Het constant Up en down gaan is de rollercoaster rit :)

Maar euh, vandaag, boeit het me eventjes niet ;)
zo dadelijk met wat chicks gaan zwemmen.

Terug
Naar boven