MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

dat is toevallig:

want wat mijn dag vandaag goedmaakte is dat ik me realiseerde dat er geen topic is waar mensen hun gal kunnen spouwen. Dat lijkt me toch een gat in de markt, en de ideale gelegenheid om een goed lopend topic te starten

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-heeft-jou-dag-vandaag-verpest-topic-264761/#post5485424

:o

U Mirin? op me borst. zelfde plaats als zyzz veni vidi vici heeft en ook zelfde lettertype. (srs) niet haten.

Dit:roflol:

Jammer genoeg, niets :(

Geestelijk is alles veel beter al :) dank je.
Nog geen echte stem. Nog welke een psychose gehad deze week... en het klote is dan dat je het achteraf nog herrinerd in dit geval en je zo stom voelt...

even met jullie delen, want ergens is het wel lachen.

Ik stond dus in de keuken, had paprika's klaarliggen om te versnijden. Ik ga naar de kast waar de messen in liggen, ik leg mn hand op de top om de schuif open te trekken... en ineens wist ik niet meer waar ik was, en wie ik was, en wat ik ging doen... het rare was dat het maar enkele seconden duurde, want toen ik terug naar de paprika's ging, kwam het ineens terug! dus ik terug naar die schuif... weer weg... terug naar de paprika's.. nee wist het niet meer... terug naar de schuif voor een of andere reden... kijk terug naar de paprika's, ja ik wist het weer.. en ik neem het mes...

Ik wandel terug naar de paprika's, en halverwege voel ik me schudden. ik laat mn mes vallen, en wil het terug oprapen.... en weer was ik weg :( ik kan me niet meer bewegen, en het leek of de aarde helemaal onder me kantelde, ik dacht dat ik tegen de muur naar beneden ging vallen, maar ik bleef staan...

na enkele minuten kwam alles terug normaal... en toen de paprika's gesneden....

the **** , wat doe je dan om psychoses te vermijden , of gaat dat niet?

the **** , wat doe je dan om psychoses te vermijden , of gaat dat niet?

Gaat niet, ik heb wel pilletjes. Maar die beperken het alleen maar.
Het gaat gewoon zo ineens TIK en je zit ermee te kloten.
Meestal merken mensen het niet eens en denken ze dat je gewoon aan het dagdromen bent (met een gezicht van "HELP" dan)

Gaat niet, ik heb wel pilletjes. Maar die beperken het alleen maar.
Het gaat gewoon zo ineens TIK en je zit ermee te kloten.
Meestal merken mensen het niet eens en denken ze dat je gewoon aan het dagdromen bent (met een gezicht van "HELP" dan)

krijg je dan geen angstaanvallen ?

Lol, eindelijk eentje die nog maffer is dan jij.:p

OT: Weinig.:(

ik ben niet maf :p

denk gewoon teveel na op sommige momenten

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

nee dat niet. Ik kan het wel begrijpen als andere mensen dat wel hebben, er is ook helemaal geen lol aan die dingen.

maar het komt allemaal goed

zo niet doen toch.

een signature van iemand die op dbb zit/zat

Ontopic:

Vrijdag zie ik mn ex weer, dus daar ben ik wel blij om.

Alleen zoveel stress :(

weet niet of ik moet blij zijn, spontaan moet gaan huilen, gek worden.... HELP!

Al mijn virtuele vriendjes zijn weer online.... :)
Hallo jongens! :)

Ontopic:

Vrijdag zie ik mn ex weer, dus daar ben ik wel blij om.

Alleen zoveel stress :(

weet niet of ik moet blij zijn, spontaan moet gaan huilen, gek worden.... HELP!
Vooral niet teveel van verwachten, blijf neutraal.
Ik heb dit ook gehad met mijn ex en na een tijdje van ''Ohh ik vind het weer zo leuk samen met je!!!'' werd het ''Nee ik mis je gewoon niet meer.. dus ik denk niet dat we verder kunnen.''

Typisch zoiets wijfachtigs. Eerst gaan missen zonder na te denken en als je het dan weer hebt bedenk je je. Pas ermee op ;)

wou dit eigenlijk gisteren posten.. maarja...
Collega: ja als je je aan deze balk 10x kan optrekken ben je sterk.
Ik: Duh watch me ( 10x opgetrokken )
Collega 2: komt 2 min later de kantine binnen, ik heb het 12 keer gedaan.....
Ik: ja mooi.. jij weegt 62kg ik 86kg... *Loop terug naar de balk trek me 20x op*
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven