MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vooral niet teveel van verwachten, blijf neutraal.
Ik heb dit ook gehad met mijn ex en na een tijdje van ''Ohh ik vind het weer zo leuk samen met je!!!'' werd het ''Nee ik mis je gewoon niet meer.. dus ik denk niet dat we verder kunnen.''

Typisch zoiets wijfachtigs. Eerst gaan missen zonder na te denken en als je het dan weer hebt bedenk je je. Pas ermee op ;)

we zien wel waar het heengaat.
Ik zal alvast proberen geen bearhug te doen en al de botten in haar lichaam te breken... ;)

Geestelijk is alles veel beter al :) dank je.
Nog geen echte stem. Nog welke een psychose gehad deze week... en het klote is dan dat je het achteraf nog herrinerd in dit geval en je zo stom voelt...

even met jullie delen, want ergens is het wel lachen.

Ik stond dus in de keuken, had paprika's klaarliggen om te versnijden. Ik ga naar de kast waar de messen in liggen, ik leg mn hand op de top om de schuif open te trekken... en ineens wist ik niet meer waar ik was, en wie ik was, en wat ik ging doen... het rare was dat het maar enkele seconden duurde, want toen ik terug naar de paprika's ging, kwam het ineens terug! dus ik terug naar die schuif... weer weg... terug naar de paprika's.. nee wist het niet meer... terug naar de schuif voor een of andere reden... kijk terug naar de paprika's, ja ik wist het weer.. en ik neem het mes...

Ik wandel terug naar de paprika's, en halverwege voel ik me schudden. ik laat mn mes vallen, en wil het terug oprapen.... en weer was ik weg :( ik kan me niet meer bewegen, en het leek of de aarde helemaal onder me kantelde, ik dacht dat ik tegen de muur naar beneden ging vallen, maar ik bleef staan...

na enkele minuten kwam alles terug normaal... en toen de paprika's gesneden....

Vreemd. Heb enkele maanden terug ook bijna een psychose gehad (wss omdat ik abrupt gestopt was met een ad waar ik precies constant van in een bad trip zat), en was net alsof ik ging vastlopen (zowel lichamelijk als geestelijk). Enorm raar in ieder geval, heb me dan vrijwillig laten opnemen voor enkele dagen, maar veel kunnen psychiaters er ook niet aandoen. Achteraf is het idd wel lachen, maar als je het meemaakt denk je van hierna ben ik echt nooit meer normaal, of dit komt nooit meer goed.:D

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

the **** , wat doe je dan om psychoses te vermijden , of gaat dat niet?

Anti-psychotica nemen maar die shit is echt niet aan te raden. Je komt er 5kg van aan in een week tijd en soms voel je je opgesloten in jezelf en zo, gevoelens van extreme leegte, niet meer weten waarom je iets doet.. Maarja, als het echt nodig is (als je enorm psychotisch bent), wegen de voordelen wel enorm op tegen al die nadelen.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Gaat niet, ik heb wel pilletjes. Maar die beperken het alleen maar.
Het gaat gewoon zo ineens TIK en je zit ermee te kloten.
Meestal merken mensen het niet eens en denken ze dat je gewoon aan het dagdromen bent (met een gezicht van "HELP" dan)

Precies! Soms dacht ik terwijl ik me zo extreem raar voelde, geen voeling meer had met de wereld, mensen moeten dit toch echt zien maar merken gewoon totaal niets aan je. Vanbinnen zit je dan te schreeuwen van aub help me maar voor hen lijk je gewoon doodnormaal.

Laatst bewerkt:
wou dit eigenlijk gisteren posten.. maarja...
Collega: ja als je je aan deze balk 10x kan optrekken ben je sterk.
Ik: Duh watch me ( 10x opgetrokken )
Collega 2: komt 2 min later de kantine binnen, ik heb het 12 keer gedaan.....
Ik: ja mooi.. jij weegt 62kg ik 86kg... *Loop terug naar de balk trek me 20x op*

uitslover...

Vreemd. Heb enkele maanden terug ook bijna een psychose gehad (wss omdat ik abrupt gestopt was met een ad waar ik precies constant van in een bad trip zat), en was net alsof ik ging vastlopen (zowel lichamelijk als geestelijk). Enorm raar in ieder geval, heb me dan vrijwillig laten opnemen voor enkele dagen, maar veel kunnen psychiaters er ook niet aandoen. Achteraf is het idd wel lachen, maar als je het meemaakt denk je van hierna ben ik echt nooit meer normaal, of dit komt nooit meer goed.:D

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Anti-psychotica nemen maar die shit is echt niet aan te raden. Je komt er 5kg van aan in een week tijd en soms voel je je opgesloten in jezelf en zo, gevoelens van extreme leegte, niet meer weten waarom je iets doet.. Maarja, als het echt nodig is (als je enorm psychotisch bent), wegen de voordelen wel enorm op tegen al die nadelen.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Precies! Soms dacht ik terwijl ik me zo extreem raar voelde, geen voeling meer had met de wereld, mensen moeten dit toch echt zien maar merken gewoon totaal niets aan je. Vanbinnen zit je dan te schreeuwen van aub help me maar voor hen lijk je gewoon doodnormaal.

wat is het leven toch een k*tzooi

Inderdaad

heb er net weer eentje gehad :(
ik ga zitten, en ik voel me ineens zo numb, dus voor een af andere reden ga ik van de zetel naar de grond. Ineens werdt alles rond me zwart.... Foking liggen schreeuwen, maar niemand die het hoorde..

Het begint me stilletjes aan de keel uit te hangen.

Sinds ik stress en psychoses heb maak ik de gains van mn leven...

Het is idd vaak geen pretje. Ik bedacht het laatst nog, moest iedereen op voorhand weten waar het leven je kan brengen, in welke afgrond hij je kan laten vallen en blijven laten vallen zouden er wss veel niet eens geboren willen worden. Maar gelukkig heeft uiteindelijk elke cloud toch a silver lining.

ik ga vanaf nu proberen al die zweverige shit uit mijn hoofd te zetten

want ga telkens dieper en dieper

btje minder op dbb zitten :p

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Het is idd vaak geen pretje. Ik bedacht het laatst nog, moest iedereen op voorhand weten waar het leven je kan brengen, in welke afgrond hij je kan laten vallen en blijven laten vallen zouden er wss veel niet eens geboren willen worden. Maar gelukkig heeft uiteindelijk elke cloud toch a silver lining.

fuuu.. :p

Het zit allemaal tussen onze 2 oren - Je gedachten bepalen wie je bent

[Link niet meer beschikbaar]

sommigen denken wellicht dat ik aan de lsd zit ofzo

Ja het zit allemaal tussen de oren! het zijn veel voorkomende klachten bij paniek/angst/spanning. Maar het mooie is, wanneer het tussen de oren zit, kunnen we er ok weer zelf voor zorgen dat de klachten afnemen. je zit in een vicieuze cirkel wat betreft je gedachten waardoor je de klachten in stand houd.Laat je niet gek maken door deze gedachten! Je bent veel sterker dan je denkt..

gelukkig houdt deze shit mij wat op been

ik ga vanaf nu proberen al die zweverige shit uit mijn hoofd te zetten

Ja het zit allemaal tussen de oren! het zijn veel voorkomende klachten bij paniek/angst/spanning. Maar het mooie is, wanneer het tussen de oren zit, kunnen we er ok weer zelf voor zorgen dat de klachten afnemen. je zit in een vicieuze cirkel wat betreft je gedachten waardoor je de klachten in stand houd.Laat je niet gek maken door deze gedachten! Je bent veel sterker dan je denkt..

gelukkig houdt deze shit mij wat op been

Klopt idd helemaal

Oplossing: veel therapie (en geen Eckhart Tollé meer:D)

Klopt idd helemaal

Oplossing: veel therapie (en geen Eckhart Tollé meer:D)

vreemd maar Eckhart Tolle doet mij vrij weinig. zou juist willen dat ik er meer van zou merken maar verder dan niet-nadenken komt het niet bij mij. kom niet verder, misschien nog tips om hierin toch verder te komen? (jij hebt de ervaring al)

vreemd maar Eckhart Tolle doet mij vrij weinig. zou juist willen dat ik er meer van zou merken maar verder dan niet-nadenken komt het niet bij mij. kom niet verder, misschien nog tips om hierin toch verder te komen? (jij hebt de ervaring al)

Vooral stoppen met oordelen over het huidige moment, over hetgeen wat je meemaakt, ziet en je volledig bewust worden van dat huidige moment.. Ook veel oefenen met die ruimte precies onder of achter je verstand. Dat is denk ik het belangrijkste om die ervaring te krijgen. Is iets wat je kan waarnemen en dan van daaruit precies proberen te kijken, van achter je verstand naar de werkelijkheid, vrij van je ego.
Op een bepaald moment zal alles dan opeens gloednieuw lijken (zoals Tolle ook zegt). Als je dan met je auto rijdt ofzo is alles wat je ziet, de hemel, natuur enz precies dubbel zo intens, kleuren, rood is precies dubbel zo rood, groen dubbel zo groen enz.. Moest ik geestelijk stabiel geweest zijn had ik het wel doorgezet maar bezoemde me op 1 of andere manier schrik in waardoor ik er maar mee gestopt ben (had het mss beter doorgedaan waarna ik er na een tijdje aan gewend ging raken). Zal het daarom mss wel later terug eens opnieuw opnemen. Volgens veel mensen lijkt de ervaring ook wat op lsd, Tolle heeft zelf ook 1 maal lsd genomen om te kijken of het klopte maar was voor hem precies hetzelfde als hoe hij de wereld altijd al ervaarde, lsd deed dus bij hem niets, omdat hij al die jaren al in het nu leeft en er al volledig gewend aan is geraakt.

Heeft ook niets met je best doen ofzo te maken om er te komen, want dat is weer iets verstandelijks. Is iets die opeens inslaat en waarvan je weet dat het dat is, dat het verstand volledig te boven gaat en je plots volledig in het huidige moment zit. Als je dan muziek luistert is die muziek ook plots veel intenser, wel 10 keer zo mooi, hemelser, je hoort ook veel meer details, alle onderliggende melodieën of beats die je vroeger nooit hebt opgemerkt merk je dan plots wel ineens op.

Laatst bewerkt:
Vooral stoppen met oordelen over het huidige moment, over hetgeen wat je meemaakt, ziet en je volledig bewust worden van dat huidige moment.. Ook veel oefenen met die ruimte precies onder of achter je verstand. Dat is denk ik het belangrijkste om die ervaring te krijgen. Is iets wat je kan waarnemen en dan van daaruit precies proberen te kijken, van achter je verstand naar de werkelijkheid, vrij van je ego.
Op een bepaald moment zal alles dan opeens gloednieuw lijken (zoals Tolle ook zegt). Als je dan met je auto rijdt ofzo is alles wat je ziet, de hemel, natuur enz precies dubbel zo intens, kleuren, rood is precies dubbel zo rood, groen dubbel zo groen enz.. Moest ik geestelijk stabiel geweest zijn had ik het wel doorgezet maar bezoemde me op 1 of andere manier schrik in waardoor ik er maar mee gestopt ben (had het mss beter doorgedaan waarna ik er na een tijdje aan gewend ging raken). Zal het daarom mss wel later terug eens opnieuw opnemen. Volgens veel mensen lijkt de ervaring ook wat op lsd, Tolle heeft zelf ook 1 maal lsd genomen om te kijken of het klopte maar was voor hem precies hetzelfde als hoe hij de wereld altijd al ervaarde, lsd deed dus bij hem niets, omdat hij al die jaren al in het nu leeft en er al volledig gewend aan is geraakt.

Heeft ook niets met je best doen ofzo te maken om er te komen, want dat is weer iets verstandelijks. Is iets die opeens inslaat en waarvan je weet dat het dat is, dat het verstand volledig te boven gaat en je plots volledig in het huidige moment zit. Als je dan muziek luistert is die muziek ook plots veel intenser, wel 10 keer zo mooi, hemelser, je hoort ook veel meer details, alle onderliggende melodieën of beats die je vroeger nooit hebt opgemerkt merk je dan plots wel ineens op.
man als ik dat zo lees.. daar wil ik naartoe.
en hoe deed jij dat? ook door te mediteren? of bleef jij jezelf gewoon concentreren op het moment en na een tijdje kreeg je dit? of had je het ook meteen al?

Ik kan mijn gedachten wel in de gaten houden maar ik denk toch dat ik iets verkeerd doe. als ik bijvoorbeeld opeens zenuwachtig ben kan ik het wel observeren die zenuwachtigheid, maar ik heb nog nooit gehad dat het daardoor wegging (wat wel de bedoeling is natuurlijk).

Net mijn zus geholpen met een psychologie paper, wat stukken voor haar geschreven. Door mij kan ze hem nog net op tijd inleveren. Voelt altijd goed om een ander ergens mee te helpen.

Haha, mocht je willen ;)
Is een zeer knappe jongedame.

Terug
Naar boven