Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Zou potverdomme tijd worden, je P op je 22ste. Kun je nu beter koken?

Jonge jonge is mijn tweede studie waar ik aan begonnen ben, heb een tussenjaar gehad en eerst vmbo gedaan en toen pas havo. Vorig jaar ziek geweest ook dus ik lig voor mijn doen best wel op schema!! Maar ik kan ook heel lekker koken dus eigenlijk kan ik net zo goed stoppen met studeren.
 
M'n eerste low carb dag overleefd. :)

heumeuuuhhh

:heart: heerlijke plaat

zeker lekker

Jonge jonge is mijn tweede studie waar ik aan begonnen ben, heb een tussenjaar gehad en eerst vmbo gedaan en toen pas havo. Vorig jaar ziek geweest ook dus ik lig voor mijn doen best wel op schema!! Maar ik kan ook heel lekker koken dus eigenlijk kan ik net zo goed stoppen met studeren.

eetentje met de allerlei bij Rilakkuma, ik hoor het al
 
Blijf zowat iedere training VPR's maken in de cut.
Ongelofelijk.

Laat staan als het bulken weer begint.

Gewichten post ik overigens niet meer.
 
Jonge jonge is mijn tweede studie waar ik aan begonnen ben, heb een tussenjaar gehad en eerst vmbo gedaan en toen pas havo. Vorig jaar ziek geweest ook dus ik lig voor mijn doen best wel op schema!! Maar ik kan ook heel lekker koken dus eigenlijk kan ik net zo goed stoppen met studeren.

22 en begin 5 dagen voordat ik 23 word aan mijn hbo:roflol::roflol::roflol:

Ooh die Hell wat is dat toch een prachtig wijf! Maakt echt mijn dag goed met haar 'logic'. Dat die sky het ermee uithoudt.
 
Blijf zowat iedere training VPR's maken in de cut.
Ongelofelijk.

Laat staan als het bulken weer begint.

Gewichten post ik overigens niet meer.

Gewoon doen waar je zin in heb.
netjes weer...
 
22 en begin 5 dagen voordat ik 23 word aan mijn hbo:roflol::roflol::roflol:

Ooh die Hell wat is dat toch een prachtig wijf! Maakt echt mijn dag goed met haar 'logic'. Dat die sky het ermee uithoudt.

Haha in welk topic is ze nu weer bezig ?

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Blijf zowat iedere training VPR's maken in de cut.
Ongelofelijk.

Laat staan als het bulken weer begint.

Gewichten post ik overigens niet meer.

Oh echt jammer dat je je gewichten niet meer post !
Zou wel heel leuk zijn, als je bijvoorbeeld een leuk log voor ons opent :)
 
Jonge jonge is mijn tweede studie waar ik aan begonnen ben, heb een tussenjaar gehad en eerst vmbo gedaan en toen pas havo. Vorig jaar ziek geweest ook dus ik lig voor mijn doen best wel op schema!! Maar ik kan ook heel lekker koken dus eigenlijk kan ik net zo goed stoppen met studeren.
Dus het is nog geeneens een academische P? Nou potverdomme nog aan toe zeg, is maar goed ook dat je heel lekker kunt koken, want dit gaat echt helemaal nergens over. STOPPEN NU HET NOG KAN.
 
Haha in welk topic is ze nu weer bezig ?

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------



Oh echt jammer dat je je gewichten niet meer post !
Zou wel heel leuk zijn, als je bijvoorbeeld een leuk log voor ons opent :)

Was van plan om een epic log te starten, met trainingen en mijn yoga schema.
Helaas gaat dat niet meer door.
 
Was van plan om een epic log te starten, met trainingen en mijn yoga schema.
Helaas gaat dat niet meer door.
zonder videos zit echt helemaal niemand daarop te wachten hoor
 
Was van plan om een epic log te starten, met trainingen en mijn yoga schema.
Helaas gaat dat niet meer door.

Pff, anders houd je het alleen bij Yoga trainingen ? Heb gehoord dat dat heel ontspannend voor je lichaam werkt, misschien dat je daarom nog zoveel pr's zet in je cut
 
Dus het is nog geeneens een academische P? Nou potverdomme nog aan toe zeg, is maar goed ook dat je heel lekker kunt koken, want dit gaat echt helemaal nergens over. STOPPEN NU HET NOG KAN.

Laat haar toch blij zijn met haar P. Al haar hele leven lang wil ze dolgraag de P. Eindelijk keihard de P gekregen nu.
 
Mijn dag kan niet meer stuk! Zojuist van de welbekende bodybuilder Anthony Oosterlaag een Monstermass class 12 weken voedings- en trainingsschema ontvangen. 5300 kcal bulk dieet, speciaal afgestemd op het B&F assortiment. Gegarandeerd 5-8 kilo gewichtstoename. Gains!!!!!
 
Mijn dag kan niet meer stuk! Zojuist van de welbekende bodybuilder Anthony Oosterlaag een Monstermass class 12 weken voedings- en trainingsschema ontvangen. 5300 kcal bulk dieet, speciaal afgestemd op het B&F assortiment. Gegarandeerd 5-8 kilo gewichtstoename. Gains! :)
Post die even, zodat wij ook monsters worden! Ook even welke supps ik allemaal moet pakken, want het blijft een verkapte reclamepost. :)
 
Dus het is nog geeneens een academische P? Nou potverdomme nog aan toe zeg, is maar goed ook dat je heel lekker kunt koken, want dit gaat echt helemaal nergens over. STOPPEN NU HET NOG KAN.

Aletta jacobs rolt zich nu om in haar graf denk ik :( Boehoe

En ja laat mij lekker blij zijn met mijn niet academische P
 
Dus het is nog geeneens een academische P? Nou potverdomme nog aan toe zeg, is maar goed ook dat je heel lekker kunt koken, want dit gaat echt helemaal nergens over. STOPPEN NU HET NOG KAN.

Koest bello
 
Mijn dag kan niet meer stuk! Zojuist van de welbekende bodybuilder Anthony Oosterlaag een Monstermass class 12 weken voedings- en trainingsschema ontvangen. 5300 kcal bulk dieet, speciaal afgestemd op het B&F assortiment. Gegarandeerd 5-8 kilo gewichtstoename. Gains!!!!!

Als je nou 8300 kcal bulkt heb je gegarandeerd 15 kg gewichtstoename.
 
Back
Naar boven