MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Leer je daar iets wat met bb te maken heeft anders ga ik dat niet doen
Als je auto kapot gaat onderweg naar de gym, kun je hem maken en red je je workout. Hiermee kun je op jaarbasis al snel 5-8 kg massagains mee maken. Maar misschien voor sommigen meer of minder. Dit is echter een gemiddelde van wat mogelijk is. De hoeveelheid droge spiermassa (FFM – Fat Free Mass) zal per individu verschillend zijn.

Human Resources, komt dat in de volgende Starcraft II update? Klinkt wel een beetje luguber man.
:roflol:
Lol 85 kilo startgewicht

Hm eerst bijna 35 kilo afvallen om daarna 5-8 kilo terug te krijgen

no thanks jeff
Dat eerste deel komt met mijn berekeningen uit op ongeveer 5300 kcal. Ik had met 4000 kcal per dag al genoeg gelukkig toen ik nog aan het bulken was, overschot 1800 kcal is een beetje teveel van het goede lijkt me, helemaal als je 'maar' 85kg weegt en 4-5 dagen traint.. En bijvoorbeeld 85kg @ 1.70m of 85kg @ 2.01m is natuurlijk een wereld van verschil. Beetje onverantwoord om zoiets aan de man te brengen, is eigenlijk nog beroerder als de 'schema's op maat' die voor 40-60 euro worden verkocht. Maar goed zegt misschien ook wel iets over de gasten die het daadwerkelijk gaan aanhouden :)

Bulkschema_zps61bd567b.png

Als je auto kapot gaat onderweg naar de gym, kun je hem maken en red je je workout. Hiermee kun je op jaarbasis al snel 5-8 kg massagains mee maken. Maar misschien voor sommigen meer of minder. Dit is echter een gemiddelde van wat mogelijk is. De hoeveelheid droge spiermassa (FFM – Fat Free Mass) zal per individu
verschillend zijn.

Nieuwe PR op deadlift, 8x100 :)

Lol 85 kilo startgewicht

Hm eerst bijna 35 kilo afvallen om daarna 5-8 kilo terug te krijgen

no thanks jeff

krijgen jullie niet ook vreselijke kromme tenen van dat 'Nederlands' wat hierin gebruikt wordt?

Voorwaarde voor elk dieet is dat er een hoge mate van consistentie en discipline is vereist.

Het dieet dient 6 dagen per week voor minimaal 85% voldaan te worden. Indien niet mogelijk
of weerstand met de gekozen voeding zijn er alternatieven geformuleerd.

Ben niet verder gaan lezen...

ik bedoel ook beide. weet je hoe ****ing veel mensen voor van die makkelijke alpha opleidingen kiezen. op universitair niveau kan je daar denk ik nog wel goed wat in vinden mits je geen r*tard bent maar er zijn toch echt zo ****ing veel mensen die een hbo recht, of hrm of weet ik veel wat gaan doen terwijl zeker nu je gewoon echt niet aan de bak komt later.

85 procent kipjes en groentjes en die andere 15 mag je zelf weten dan?
bij 80 procent houdt t meestal wel een eind op bij mij, zal pittig worden

ik bedoel ook beide. weet je hoe ****ing veel mensen voor van die makkelijke alpha opleidingen kiezen. op universitair niveau kan je daar denk ik nog wel goed wat in vinden mits je geen r*tard bent maar er zijn toch echt zo ****ing veel mensen die een hbo recht, of hrm of weet ik veel wat gaan doen terwijl zeker nu je gewoon echt niet aan de bak komt later.

Hallo laat hrm er even buiten. Dat valt toch niet in de categorie 'ik ga rechten studeren'!!?

''makkelijke alpha opleidingen''

pls

maar ik heb idd wel zo iets van ''ik weet niet wat ik wil dus ik ga maar rechten studeren'' :roflol:

noem het beestje gewoon bij zijn naam. rechten enzo is nou echt niet moeilijk hoor. ik doe zelf ook een semi-alpha opleiding dus ik heb echt geen superioriteitscomplex hoor

mja weet je wat het is, economie boeit me voor geen hol dus daar ga ik sws in lacken qua studie. techniek faal ik in en rechten (en voeding) vind ik/lijkt me gewoon interessant. nu zie ik zelf weinig toekomst in voeding en dietetiek maar met hbo rechten zou ik eventueel nog universitair verder kunnen. ben geen domme jongen, was gewoon te lui op het middelbaar (ja, stom)

Als je auto kapot gaat onderweg naar de gym, kun je hem maken en red je je workout. Hiermee kun je op jaarbasis al snel 5-8 kg massagains mee maken. Maar misschien voor sommigen meer of minder. Dit is echter een gemiddelde van wat mogelijk is. De hoeveelheid droge spiermassa (FFM – Fat Free Mass) zal per individu verschillend zijn.

Terug
Naar boven