XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Aletta jacobs rolt zich nu om in haar graf denk ik :( Boehoe

En ja laat mij lekker blij zijn met mijn niet academische P
Vooruit. Gefeliciteerd, een glansrijke toekomst schittert je tegemoet. Waar leer je voor aan de hogeschool?

Als je nou 8300 kcal bulkt heb je gegarandeerd 15 kg gewichtstoename.
Beetje rijst, kip, groentjes en bloembollen.
 
Vooruit. Gefeliciteerd, een glansrijke toekomst schittert je tegemoet. Waar leer je voor aan de hogeschool?

Human resource management. Klinkt wel heel intelligent en moeilijk enzo toch?
 
Human resource management. Klinkt wel heel intelligent en moeilijk enzo toch?

ja heel moeilijk!! Zo moeilijk dat ik geen idee heb wat het is!!

Leuk om zo´n niche te creeen vanwaar ander niet weten wat het is en op die manier erg belangrijk zijn!!
 
Human resource management. Klinkt wel heel intelligent en moeilijk enzo toch?
Ontzettend. Dat is met mensen enzo toch?

ja heel moeilijk!! Zo moeilijk dat ik geen idee heb wat het is!!

Leuk om zo´n niche te creeen vanwaar ander niet weten wat het is en op die manier erg belangrijk zijn!!
De HR afdeling is altijd zo'n afdeling waarvan je je altijd afvraagt wat ze nou precies doen zo'n hele dag.
 
:roflol::roflol: VI wat een geweldig eind van de uitzending :roflol:
 
Ontzettend. Dat is met mensen enzo toch?


De HR afdeling is altijd zo'n afdeling waarvan je je altijd afvraagt wat ze nou precies doen zo'n hele dag.

Ja gewoon 'iets' met mensen doen :):)

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

ja heel moeilijk!! Zo moeilijk dat ik geen idee heb wat het is!!

Leuk om zo´n niche te creeen vanwaar ander niet weten wat het is en op die manier erg belangrijk zijn!!

Gewoon personeel en arbeid eigenlijk.. Alleen iets hipper
 
Ontzettend. Dat is met mensen enzo toch?


De HR afdeling is altijd zo'n afdeling waarvan je je altijd afvraagt wat ze nou precies doen zo'n hele dag.

Dacht ik ook altijd, maar ik heb er dus zelf een half jaar stage gelopen en nog een paar maanden gewerkt en in dit specifieke geval hadden ze eigenlijk best wel heel veel te doen. Mede ook door een erg ambitieuze manager, maar dan nog.
 
Mijn dag kan niet meer stuk! Zojuist van de welbekende bodybuilder Anthony Oosterlaag een Monstermass class 12 weken voedings- en trainingsschema ontvangen. 5300 kcal bulk dieet, speciaal afgestemd op het B&F assortiment. Gegarandeerd 5-8 kilo gewichtstoename. Gains!!!!!

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Ontzettend. Dat is met mensen enzo toch?


De HR afdeling is altijd zo'n afdeling waarvan je je altijd afvraagt wat ze nou precies doen zo'n hele dag.

Beetje roddelen met elkaar wat er allemaal in de dossiers staat.

Ik ben er vorig jaar eens geweest toen een collega me stalkte.
 
Post die even, zodat wij ook monsters worden! Ook even welke supps ik allemaal moet pakken, want het blijft een verkapte reclamepost. :)
Verkapte reclame? Nee joh, het is daarnaast ook nog eens gratis. Zo zie je maar weer, een coach en kuurtjes zijn nergens voor nodig. Beetje rijst eten met kip en groentjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja gewoon 'iets' met mensen doen :):)

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------



Gewoon personeel en arbeid eigenlijk.. Alleen iets hipper

personeel en arbeid nog steeds geen idee wat het is :roflol:

iedereen die bij een bedrijf werkt is toch personeel en vericht arbeid?
 
Voor je ligt een plan waarbij indien nauwkeurig gevolgd, massagains variërend van 5-8 kg
mogelijk zijn. Misschien voor sommigen meer of minder. Dit is echter een gemiddelde van
wat mogelijk is. De hoeveelheid droge spiermassa (FFM – Fat Free Mass) zal per individu
verschillend zijn.
Ah, dus het is persoonlijk per persoon. Ik mis even het AAS bloembollen schema?
 
Beter val je eerst 12kg af want je startgewicht is te hoog.
Verdraaid daar zeg je me wat, en ik maar denken dat ik de 105 kg aan zou gaan tikken met dit schema :(
 
Human Resources, komt dat in de volgende Starcraft II update? Klinkt wel een beetje luguber man.
 
Verkapte reclame? Nee joh, het is daarnaast ook nog eens gratis. Zo zie je maar weer, een coach en kuurtjes zijn nergens voor nodig. Beetje rijst eten met kip en groentjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol 85 kilo startgewicht

Hm eerst bijna 35 kilo afvallen om daarna 5-8 kilo terug te krijgen

no thanks jeff
 
zijn er hier mensen die persoonlijke ervaring hebben met de opleiding hbo voeding en dietetiek of hbo rechten
 
Back
Naar boven