Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben ik het echt totaal mee oneens. Als ik zo kijk naar m'n leeftijdsgenoten werken ze bij de AH als vakkenvuller, in de horeca, of whatever, doorgaans voor minder dan <10 eu p/u en moeten ze op komen draven wanneer de baas dat wil. Als ik naar mezelf kijk zit ik lollend en roflend op DBB 's nachts terwijl ik wat aan het proggen ben voor een vrij riant uurtarief. Of buiten 's middags als de zon schijnt met m'n laptop op schoot en een biertje in m'n hand (had ik al verteld dat je laptops en al die zooi op de zaak kunt aanschaffen? mooi). Nu met m'n afstudeerscriptie schaal ik gewoon het werk wat ik aanneem flink naar beneden. En zodra ik klaar ben kan ik weer werk aannemen zoveel ik zin heb en naar wens indelen. Ik denk nu niet bepaald dat ik uitstraal dat ik weinig vrije tijd heb door m'n onderneming noch in m'n mogelijkheden beperkt ben.

Naast dat ik het prima vind betalen en mij de vrijheid bied om te werken in de mate die ik wil, leer ik er ook ontzettend veel hierdoor. Hele ontwikkelingstraject maak ik mee. Van de requirements opstellen tot uiteindelijke oplevering en daaropvolgend onderhoud van een website of webapplicatie. En uiteraard al het contact met de klant.

Als iets in mijn leven verstandig is geweest, was het wel dat ik vanaf m'n 18e weigerde in loondienst te gaan.

Daar kan ik mij zeker in vinden.

In jouw branche gaat het misschien zo makkelijk, ben daar zelf ook mee bezig om te leren. Maar in de handel gaat het er wel anders aan toe. Van afspraken maken is niet echt sprake

Even een auto wegbrengen loopt al snel uit omdat je ook een praatje moet maken omdat je misschien zo weer wat anders kan verkopen. Vervolgens red je het niet meer om op tijd terug te zijn voor een klant.

Terwijl dat al niet lukt moet je ook nog ineens ergens anders langs om snel een auto te kopen omdat als je dat niet doet iemand anders ermee vandoor gaat etc...

En als je dan ineens 3 klanten tegelijk krijgt die onaangekondigd komen kun je die ook niet wegsturen want het zijn allemaal boterhammen. Dan aan het einde van de dag wil je lekker rustig eten en ontspannen en dan belt er iemand dat die met stukken staat en opgehaald kan worden. Zou je eigenlijk in mijn ogen niet moeten doen (zeg ik dan tegen m'n pa). Maar het zijn toch weer dingen waardoor je wel veel klanten blijft behoudem

altijd leuk om te lezen iemand die zen gelijk wil behalen toch, wat een strijd om niets dan

In jouw branche gaat het misschien zo makkelijk, ben daar zelf ook mee bezig om te leren. Maar in de handel gaat het er wel anders aan toe. Van afspraken maken is niet echt sprake

Even een auto wegbrengen loopt al snel uit omdat je ook een praatje moet maken omdat je misschien zo weer wat anders kan verkopen. Vervolgens red je het niet meer om op tijd terug te zijn voor een klant.

Terwijl dat al niet lukt moet je ook nog ineens ergens anders langs om snel een auto te kopen omdat als je dat niet doet iemand anders ermee vandoor gaat etc...

En als je dan ineens 3 klanten tegelijk krijgt die onaangekondigd komen kun je die ook niet wegsturen want het zijn allemaal boterhammen. Dan aan het einde van de dag wil je lekker rustig eten en ontspannen en dan belt er iemand dat die met stukken staat en opgehaald kan worden. Zou je eigenlijk in mijn ogen niet moeten doen (zeg ik dan tegen m'n pa). Maar het zijn toch weer dingen waardoor je wel veel klanten blijft behoudem
Goed je best doen zit je binnen no-time ook zo te lollen en roflen :roflol:

Beetje import etc en je lolled helemaal

me reactie werd wel snel verwijderd :roflol:

2zgucep.png

Hahaha

de 2 minors die ik wilde gaan doen hebben nog een plekje vrij :banana: Verheug me nu al op 2 dagen school, 5 dagen vrij.

hoelang zal het duren voordat ik geblokt word :roflol:

2wd4j95.png

Terug
Naar boven