AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Blueberry waffles aan het maken :meal:

Aangezien die post van mij nutteloos was zonder pic:

o7q4jo.jpg

Vanille protein waffles (proteinpow) met blueberries ingebakken, extra blueberries en rode bessen op het bord

• Like
Waarderingen: mat
Kwam net tijdens het uitlaten van mijn hond, een Franse n*ger hommol mij de weg vragen naar een gay bar. Heb hem verteld dat ie dan de bus naar de stad moet nemen.

Hij vroeg twee maal of ik homo was en zei dat ik mooi was met een kus gebaar. Bang dat ie was voor mijn Mechelaar.

My life upside down.

Kwam net tijdens het uitlaten van mijn hond, een Franse n*ger hommol mij de weg vragen naar een gay bar. Heb hem verteld dat ie dan de bus naar de stad moet nemen.

Hij vroeg twee maal of ik homo was en zei dat ik mooi was met een kus gebaar. Bang dat ie was voor mijn Mechelaar.

My life upside down.

alle aandacht is goede aandacht, wel flauw dat je niet meegegaan was.

My life upside down.

Wel nummer gescoord voor vanavond toch?

> Neem 'n maand abo bij 'n sportschool voor 50 eu.
> Las de kleine lettertjes wel van administratiekosten (17,50 eu)
> Rekende dus op 67,50 eu
> Waren er nog eens wat extra kleine lettertjes m.b.t. inschrijfkosten a 50 eu (ik stond al jaren in het systeem, dus was een kwestie van een vinkje zetten ook nog eens)
> 117,50 eu voor een maand trainen :roflol:

> Waren er nog eens wat extra kleine lettertjes m.b.t. inschrijfkosten a 50 eu (ik stond al jaren in het systeem, dus was een kwestie van een vinkje zetten ook nog eens)
> 117,50 voor een maand trainen :roflol:

brb 67.50 verdienen door 1 query uit te voeren

Zijn ook bullshitkosten die vaak verlaagd worden bij acties om nieuwe leden te scoren.
Eigenlijk te gek dat mensen die betalen...:p

Ik vind administratiekosten voor inschrijven sowieso altijd al zakkenvullerij. Gaat nergens over, even wat namen overtypen en voilá! je staat in het systeem, ff 17,50 voor 5 minuten werk. Das een leuk uurloontje ;)

echt chill dat mn media player dit balkje heeft

a85fb985144e1ff069cbf41d0b944d97.png

Ik vind administratiekosten voor inschrijven sowieso altijd al zakkenvullerij. Gaat nergens over, even wat namen overtypen en voilá! je staat in het systeem, ff 17,50 voor 5 minuten werk. Das een leuk uurloontje ;)

Ja precies. Gekkenwerk. Geld geven om maandelijks geld te mogen geven. Welk genie heeft dat verzonnen en hoe debiel zijn wij eigenlijk dat we het accepteren?

Live Hard, Die Young

7372d8c404a8d9c9bda8a075c44b1a79.png

Haahahahha wtf :roflol:

Ja precies. Gekkenwerk. Geld geven om maandelijks geld te mogen geven. Welk genie heeft dat verzonnen en hoe debiel zijn wij eigenlijk dat we het accepteren?

Wij hanteren 2,50 inschrijfgeld. Dat bedrag is serieus doorberekend adhv uurloon medewerker en tijd dat het kost om iemand in het systeem te zetten en de gegevens te koppelen ( gem 5 min per inschrijving )
Dat betekent dat iemand soms wel eens een half uurtje langer moet blijven om de administratie bij te werken die avond en dus doorbetaald moet worden. Bij vestigingen die veel inschrijvingen per dag hebben is dat soms nog weleens een kostenpost zelfs.

Ik zie niet in waarom zoiets 17.50 moet kosten, tenzij ze een database gebruiken die brak is, maar dan moeten ze gewoon investeren in betere technologie.
Sowieso vind ik het bizar dat er zoveel kosten bovenop een abbo moeten komen, die werkelijk op generlei wijze in verhouding staan tot de handeling.

Moet ik dan ook echt overal je handje bij vasthouden?

Terug
Naar boven