- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kwam net tijdens het uitlaten van mijn hond, een Franse n*ger hommol mij de weg vragen naar een gay bar. Heb hem verteld dat ie dan de bus naar de stad moet nemen.
Hij vroeg twee maal of ik homo was en zei dat ik mooi was met een kus gebaar. Bang dat ie was voor mijn Mechelaar.
My life upside down.
Kwam net tijdens het uitlaten van mijn hond, een Franse n*ger hommol mij de weg vragen naar een gay bar. Heb hem verteld dat ie dan de bus naar de stad moet nemen.
Hij vroeg twee maal of ik homo was en zei dat ik mooi was met een kus gebaar. Bang dat ie was voor mijn Mechelaar.
My life upside down.

> Neem 'n maand abo bij 'n sportschool voor 50 eu.
> Las de kleine lettertjes wel van administratiekosten (17,50 eu)
> Rekende dus op 67,50 eu
> Waren er nog eens wat extra kleine lettertjes m.b.t. inschrijfkosten a 50 eu (ik stond al jaren in het systeem, dus was een kwestie van een vinkje zetten ook nog eens)
> 117,50 voor een maand trainen![]()
Ik stond er ook naast bij het inschrijven, heeft nog geen twee minuten geduurd in totaal

Zijn ook bullshitkosten die vaak verlaagd worden bij acties om nieuwe leden te scoren.> Neem 'n maand abo bij 'n sportschool voor 50 eu.
> Waren er nog eens wat extra kleine lettertjes m.b.t. inschrijfkosten a 50 eu (ik stond al jaren in het systeem, dus was een kwestie van een vinkje zetten ook nog eens)
> 117,50 eu voor een maand trainen![]()

Ik vind administratiekosten voor inschrijven sowieso altijd al zakkenvullerij. Gaat nergens over, even wat namen overtypen en voilá! je staat in het systeem, ff 17,50 voor 5 minuten werk. Das een leuk uurloontje![]()
leef de leef
leef de leef
wij gaan hard
wij gaan lekker
en we doen het allemaal
ja we doen het allemaal

Ja precies. Gekkenwerk. Geld geven om maandelijks geld te mogen geven. Welk genie heeft dat verzonnen en hoe debiel zijn wij eigenlijk dat we het accepteren?
> Neem 'n maand abo bij 'n sportschool voor 50 eu.
> 117,50 eu voor een maand trainen![]()