AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

> Neem 'n maand abo bij 'n sportschool voor 50 eu.
> Las de kleine lettertjes wel van administratiekosten (17,50 eu)
> Rekende dus op 67,50 eu
> Waren er nog eens wat extra kleine lettertjes m.b.t. inschrijfkosten a 50 eu (ik stond al jaren in het systeem, dus was een kwestie van een vinkje zetten ook nog eens)
> 117,50 eu voor een maand trainen :roflol:

en wats met jou met abbo nemen, ontzettende teringdebiel die je er bent?

Ik heb abbo voor jou :/ gratis

Nee niks, ik had die geretardeerde al gezegd dat hij bij ons kon trainsen.

Gaat ie > 100 uitgeven voor nonsens. Sla hem, voor ik het doe.

Misschien is Galen nog net zo puber als ik en kan hij gewoon niet zo goed trainen met vrouwelijkschoon. Dan escleert het enzo.

#kleedkamer #bj #youngfitandfree #kim

stay classy peanuthead :roflol:

Als ze maar geen monsterclit heeft :eek:

Ja precies. Gekkenwerk. Geld geven om maandelijks geld te mogen geven. Welk genie heeft dat verzonnen en hoe debiel zijn wij eigenlijk dat we het accepteren?

Lijkt mij dat je dat toch niet accepteert? Toen ik lid werd bij mijn huidige sportschool was het 50 euro inschrijfgeld (ja srs). Was simpel, ik word lid en betaal dat niet of ik kom helemaal niet.

een dagje wat doen is zoveel beterdan de hele dag op dbb rondhangen.

Lekker nog een paar uurtjes strand meegepakt, moeilijk hoge golven, epic.

Weet iemand hoe die programma's heten waarin soldaten/mariniers etc opgeleid worden om het werkveld in te gaan? Op discovery enzo is het meestal. Rustige zaterdagavond dus moet wat:)

Een paar dagen geleden had ik avonddienst. Ik kwam toen bij een (begin) dementerende vrouw die mij best aantrekkelijk vond. Ze aaide me over mijn haar en zei dat ik mooie krullen had. Ook hield ze mijn arm (iets te lang) vast en gedroeg ze zich een beetje flirterig. Ik moest moeite doen om de verleiding te weerstaan..

:roflol:
Volgende keer moet ik eerst 2x rukken voordat ik een avonddienst ga draaien. better to be safe than sorry...

Terug
Naar boven