XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Deze maand heb ik iedere week 48-52 uur gedraaid, waarvan bijna de helft avonddiensten.
Ik kan niet wachte tot het einde van de maand. $$$$$$ Shakes for everybody!

Heb net uitgerekend hoeveel er netto overblijft (ong 30-35 naar de belasting). Valt best tegen.

t*ring uitkeringstrekkers :( Mjjn pa moet uit z'n luie stoel komen en gwn arbitten:mad:

Door ''Tymboo :o'' toch naar de gym gegaan vandaag

en 100KG MP PR (strict) gepressed.

Schouder en rug zijn bizar snel aan het herstellen, rekende zeker op 1 maand niet trainen door de pijntjes.
Totaal geen last van mijn blessures tijdens de training, dus blijkbaar is die maand rust niet nodig :o

Ik kan toch nog blijven trainen, quad begint ook steeds beter aan te voelen.

light trainen > niet trainen tenzij je echt maar dan ook echt helemaal naar de t*fus bent

al squat en bench je een lege bar, detraining is a b*ch en je hoeft echt niet heel veel te doen om massa te behouden tov wat je moet doen om te gainen

ik heb er ook spijt van dat ik in die tijd van m'n hamstring blessure niet af en toe naar een sportschooltje ben geweest om wat leg extensions oid te doen (hebben we niet bij phm), had me een hoop kracht en massaverlies in mn quads gescheeld

light trainen > niet trainen tenzij je echt maar dan ook echt helemaal naar de t*fus bent

al squat en bench je een lege bar, detraining is a b*ch en je hoeft echt niet heel veel te doen om massa te behouden tov wat je moet doen om te gainen

ik heb er ook spijt van dat ik in die tijd van m'n hamstring blessure niet af en toe naar een sportschooltje ben geweest om wat leg extensions oid te doen (hebben we niet bij phm), had me een hoop kracht en massaverlies in mn quads gescheeld

Alles deed gewoon pijn, leek net alsof tijdens het trainen mijn lichaam gewoonweg wat losser werd. Waardoor ik direct minder last kreeg, schouder lijkt nu ook bijna hersteld, rug ook. Voordeel is ook weer dat ik redelijk snel herstel van blessures, denk dat ik morgen ook weer kan squatten met redelijke weights.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

maar wat zei tymboo nou? Zei ie niet dat je even rustig aan moet trainen om te herstellen?

sterke MP iig. Zoveel kan ik nog niet hoor! :o

Iets in de trend van ''man the f**k up'' :o

Die MP PR was ook puur uit frustratie over mijn quad :roflol:

Moest gewoon een PR neerzetten om me beter te voelen :o

Alles deed gewoon pijn, leek net alsof tijdens het trainen mijn lichaam gewoonweg wat losser werd. Waardoor ik direct minder last kreeg, schouder lijkt nu ook bijna hersteld, rug ook. Voordeel is ook weer dat ik redelijk snel herstel van blessures, denk dat ik morgen ook weer kan squatten met redelijke weights.

Van een maand niet kunnen trainen naar een BW strict press, lekker dagje

heb ik ook wel eens gedaan om frustratie en woede weg te halen een pr deadlift doen. Daarna PR falen, en niet eens op oud PR niveau zitten en dan alleen nog maar slechter voelen :(

heb ik ook wel eens gedaan om frustratie en woede weg te halen een pr deadlift doen. Daarna PR falen, en niet eens op oud PR niveau zitten en dan alleen nog maar slechter voelen :(

Vandaag was ook meer een uitzondering, ik kan best een PR mislopen. Daarnaast squat ik nu ook ver onder de maat en zoals je in mijn sig kan zien accepteer ik dat nu ook, eigenlijk alleen maar omdat mijn Bench, DL, MP zo goed gaan :o

600 karma

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Dat zijn geen blessures man, gewoon pijntjes.

OT: ga op vakantie met een olympische spelen medaille winnaar gewichtheffen trainen. Lijkt me een leuke ervaring.

Krijg net een telefoontje van de gemeente, ik ben nu officieel Nederlander! Wooeehoooeee

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

niet meer illegaal in dit land

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

hnnnngggg
https://www.youtube.com/watch?v=dnefMUq8Lqo

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

en mn hoeveelheid karma is een priemgetal! nou mijn dag kan al niet meer stuk

Bijna woensdagggg Hnnggggg :engel:

jarig vandaag hnng cheatday

nee ben aan het cutten dus hele dag honger

maar wel chestday!

Net sollicitatie gehad me een vrouw die de grootste decollet gehad ever. Kan gewoon niet anders

Net sollicitatie gehad (helaas geen vrouw met grote decollet :( ), 15 minuten later gebeld wanneer ik contract kom tekenen. Yeeeujjj.
En nieuwe patta's en trainingsbroek gehosseld.

Terug
Naar boven