- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
#teamrachel
hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ait kom x spykerpoepe koekhappe klompedans en whack-a-kutmarokkaanKrijg net een telefoontje van de gemeente, ik ben nu officieel Nederlander! Wooeehoooeee ---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ---------- niet meer illegaal in dit land ---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ---------- hnnnngggg http://www.youtube.com/watch?v=dnefMUq8Lqo ---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ---------- en mn hoeveelheid karma is een priemgetal! nou mijn dag kan al niet meer stuk
jarig vandaag hnng cheatday
nee ben aan het cutten dus hele dag honger
maar wel chestday!
jarig vandaag hnng cheatday
nee ben aan het cutten dus hele dag honger
maar wel chestday!
Net sollicitatie gehad (helaas geen vrouw met grote decollet), 15 minuten later gebeld wanneer ik contract kom tekenen. Yeeeujjj.
En nieuwe patta's en trainingsbroek gehosseld.
Krijg net een telefoontje van de gemeente, ik ben nu officieel Nederlander! Wooeehoooeee
---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------
niet meer illegaal in dit land
---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------
hnnnngggg
http://www.youtube.com/watch?v=dnefMUq8Lqo
---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------
en mn hoeveelheid karma is een priemgetal! nou mijn dag kan al niet meer stuk
)HNGGGG want no sleep enso?Begin de Tren E al na een week te voelen, HNNGGGGGGGG!

Agressie, nightsweats, insomnia & ben 4 kilo zwaarder![]()

Praatje gemaakt met de nieuwe eigenaar van mn gym, over het nieuwe materiaal wat er gaat komen.
Gevraagd of er een powercage komt ipv normale squatracks.
Was niet de bedoeling maar speciaal voor mij ging hij er een neerzetten.
Maakt mn dag wel goed ja![]()
leef met mij de anabolen leefAgressie, nightsweats, insomnia & ben 4 kilo zwaarder![]()
Praatje gemaakt met de nieuwe eigenaar van mn gym, over het nieuwe materiaal wat er gaat komen.
Gevraagd of er een powercage komt ipv normale squatracks.
Was niet de bedoeling maar speciaal voor mij ging hij er een neerzetten.
Maakt mn dag wel goed ja![]()