XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag is echt een geweldige dag..

Payday, beppe is jarig, en het is woensdag.. awwwyeahhhhh :D

vandaag begonnen met lactose vrij.. niet eens vies.
heujjj

Vanmiddag trainen en vanavond met een chick afgesproken

I ain't even mad

Tren in kouder weer wel ja, Tren in warm weer is niet leuk..:D Helaas zijn de gains vrij uniek :(

leef de natty lefen

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

zie ik op facebook iemand voorbij komen die knee wraps om heeft met deadliften, wat wat wat is deze :roflol:

leef de natty lefen

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

zie ik op facebook iemand voorbij komen die knee wraps om heeft met deadliften, wat wat wat is deze :roflol:

heb daar ook wel eens over nagedacht. Maar bij een (sumo)deadlift denk ik dat het echt wel iets kan toevoegen. Is dit bij IPF toegeestaan te doen?

Vanmiddag trainen en vanavond met een chick afgesproken

I ain't even mad

oke stoer

jij boos?

maar goed dat je niet boos bent.

:roflol:

ik zie op facebook dat leroy zijn haren heeft geverfd, is hij nu nog all true natty ?

spice girls op de radio :o

Waarom liever een powercage dan een squatrack? Vind zelf een normale benchpress,squatrack vele malen fijner. Alleen met bench kan het soms vervelend zijn als de twee hoogtes allebij net niet perfect zijn voor je lichaam.

Benches hebben we er al genoeg van, en omdat er anders 2 a 3 squatracks staan. En sinds ze nogal laag zijn is het verstellen van die pinnen niet verkeerd imo, helemaal met mijn lengte

Waarom liever een powercage dan een squatrack? Vind zelf een normale benchpress,squatrack vele malen fijner. Alleen met bench kan het soms vervelend zijn als de twee hoogtes allebij net niet perfect zijn voor je lichaam.

omdat veiligheid

Terug
Naar boven