- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Tren is hetzelfde als warm weer ?Agressie, nightsweats, insomnia & ben 4 kilo zwaarder![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren is hetzelfde als warm weer ?Agressie, nightsweats, insomnia & ben 4 kilo zwaarder![]()
Helaas zijn de gains vrij uniek 
Vanmiddag trainen en vanavond met een chick afgesproken
I ain't even mad
vandaag begonnen met lactose vrij.. niet eens vies.
heujjj

Tren in kouder weer wel ja, Tren in warm weer is niet leuk..Helaas zijn de gains vrij uniek
![]()

leef de natty lefen
---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------
zie ik op facebook iemand voorbij komen die knee wraps om heeft met deadliften, wat wat wat is deze![]()
Vanmiddag trainen en vanavond met een chick afgesproken
I ain't even mad

heb daar ook wel eens over nagedacht. Maar bij een (sumo)deadlift denk ik dat het echt wel iets kan toevoegen. Is dit bij IPF toegeestaan te doen?
oke stoer
jij boos?
![]()
Was bedoeld in de context dat ik vandaag geen redenen heb om me druk/boos te maken

Waarom liever een powercage dan een squatrack? Vind zelf een normale benchpress,squatrack vele malen fijner. Alleen met bench kan het soms vervelend zijn als de twee hoogtes allebij net niet perfect zijn voor je lichaam.
Waarom liever een powercage dan een squatrack? Vind zelf een normale benchpress,squatrack vele malen fijner. Alleen met bench kan het soms vervelend zijn als de twee hoogtes allebij net niet perfect zijn voor je lichaam.