MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

net ook een emmer met ijs over men kop gekapt

donaties welkom

Vandaag mn zeer aanzienlijke steigerhouten loungebank voor in de tuin in elkaar geschroefd. De tafel was al klaar, nu nog bank nummer 2. Geen kinderachtig spul dit trouwens. Die bank is 230x100 en weegt dusdanig veel dat ik een maat zal moeten bellen om hem helpen in de tuin te krijgen. Zullen zelfs een stuk van het tuinhek moeten weghalen om die motherfucker uberhaupt uit de garage (buitenom) en in de achtertuin te krijgen, want hij past echt nevernooit door de deuren hier in huis.

Had ik niet echt op gerekend eigenlijk :P

Toch, I are happy.

Vandaag mn zeer aanzienlijke steigerhouten loungebank voor in de tuin in elkaar geschroefd. De tafel was al klaar, nu nog bank nummer 2. Geen kinderachtig spul dit trouwens. Die bank is 230x100 en weegt dusdanig veel dat ik een maat zal moeten bellen om hem helpen in de tuin te krijgen. Zullen zelfs een stuk van het tuinhek moeten weghalen om die motherfucker uberhaupt uit de garage (buitenom) en in de achtertuin te krijgen, want hij past echt nevernooit door de deuren hier in huis.

Had ik niet echt op gerekend eigenlijk :P

Toch, I are happy.

Is leuk en aardig allemaal, maar we moeten nog steeds een keer trainen.

Is leuk en aardig allemaal, maar we moeten nog steeds een keer trainen.

Kom deze bank een paar keer optillen brah. Neem hem op je rug en loop een rondje (naar de achtertuin). Zeker genoeg training (en verdomd handig voor mij ;) :D

Nieuwe mobiel binnen. Was ook wel nodig
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

el1a2h.jpg

deze jongen opgehaald

morgen ook even AC4 bestellen @ bol

1200m gezwommen, borstcrawl, zonder te stoppen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven